Iron Man the game ja flot ser det da ud, men lad os nu se hvor godt det bliver gameplay mæssigt, jeg mener Superman Returns The game, var jo et mesterværk *host* faktisk passer titlen på spillet ret godt Superman levere spillet tilbage.
Rainbow Six: Vegas2 Ikke så meget gameplay over det bare en hæslig trailer 8-)
[url=http://www.gametrailers.com/player/28752.html]Gearbox Software's Ambitiøse Borderlands, som i følge dem selv sku ha det største antal våben typer, fordi man kan customize det udover det sædvanlige, ja tunge ord, lad os nu se noget gameplay istedet for de her teasers hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#204: Hvad fjernes? Jeg har kun gennemført det i coop, men ingen af de 3 andre nævnte noget om ting der manglede. Derimod får man en ekstra slutning (oveni i de 2-3 andre) når man gennemfører på Legendary.
Måske i lige kan hjælpe mig! Jeg har lige erhvervet Halo 3 for nogle dage siden, og begrænset hvor meget jeg har spillet (mest coop med en ven). Nu er spørgsmålet så, er det kun slutningen der er forskellig i de forskellige sværhedsgrader, eller er det også historien i selve spillet?
#206 det var bare det jeg havde hørt, men nu er jeg godt i gang så nu gennemføre jeg det lige (bagefter kan jeg så blæse igennem det på Legendary med min ven) det med Legendary var vidst også med iHalo 1/2 så vidt jeg husker.
#207 historien sku gerne være den samme uanset sværhedsgrad, så vidt jeg ved.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jep, historien er mig bekendt det samme, hvad der skulle være fjernet aner jeg ikke. Slutningen er ikke forskellig, der er vist bare en ekstra slut-film. Jeg ved det ikke med sikkerhed, jeg har kun gennemført 1 gang, i coop på Legendary.
#201 elwood 16 år siden
Som har gennemført det, han spillede dog også kun på normal, jeg er ved at gennemføre det på Heroic.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#202 myggen 16 år siden
#203 Bony 16 år siden
#204 elwood 16 år siden
#205 elwood 16 år siden
Arwww shiver me timbers, Little Big Planet tager til Søs(damm det fedt fundet på
Iron Man the game ja flot ser det da ud, men lad os nu se hvor godt det bliver gameplay mæssigt, jeg mener Superman Returns The game, var jo et mesterværk *host* faktisk passer titlen på spillet ret godt Superman levere spillet tilbage.
Rainbow Six: Vegas2 Ikke så meget gameplay over det bare en hæslig trailer 8-)
Og så har vi nyt fra det meget lovene PrototypeDet ser jo stadig lige så intressant ud som først gang vi så det.
[url=http://www.gametrailers.com/player/28752.html]Gearbox Software's Ambitiøse Borderlands, som i følge dem selv sku ha det største antal våben typer, fordi man kan customize det udover det sædvanlige, ja tunge ord, lad os nu se noget gameplay istedet for de her teasers hehe.
#206 myggen 16 år siden
#207 intak 16 år siden
#208 elwood 16 år siden
#207 historien sku gerne være den samme uanset sværhedsgrad, så vidt jeg ved.
#209 myggen 16 år siden
#210 filmz-Bruce 16 år siden