Hey Bony, kan du ikke lige skrive mærke og model på dit nye tastatur, jeg er selv på udkig efter et...så kunne jo ligeså godt gå efter et der er testet....! nogen der har nogen erfaring med uoriginale fjernbetjeninger og controllere....virker de ok, eller er pengene givet bedre ud på originalt sony ?
Må indrømme at jeg faktisk er ved at blive ret habil/hurtig med at taste med controlleren kun, selv om tastatur self. er smarter.
en anden ting jeg faktisk fandt ud af igår, havde spurgt herinde før, men fik ik rigtig et svar, var om man ku oplade sine controllers via. USB på pc'en og det ku man sagtens, så det er sku lidt rart 8-)
Ved godt folk sikkert har vidst det længe, men jeg var en del bange i starten for at sætte det til pc'en hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Et tastatur skal være behageligt at skrive på, så er jeg lidt ligeglad med hvordan det ser ud. Jeg giver i hvert fald ikke 1100kr for et tastatur, der både giver mig smerter og gør, at jeg skriver langsommere end normalt.
Så jeg kan fint "nøjes" med mit Microsoft 4000. Bedste tastatur jeg nogensinde har haft. Tastaturet står alligevel inde under mit skrivebord, så ingen skal kigge på det på noget tidspunkt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#301 filmz-bullettooth 16 år siden
nogen der har nogen erfaring med uoriginale fjernbetjeninger og controllere....virker de ok, eller er pengene givet bedre ud på originalt sony ?
#302 Bony 16 år siden
Koster omkring de 300 kroner..
Billede her :
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboa...
#303 DarkLight 16 år siden
Angående keyboard, er Dinovo Edge da vist kongen :)
#304 filmz-bullettooth 16 år siden
#305 dyg 16 år siden
#306 elwood 16 år siden
en anden ting jeg faktisk fandt ud af igår, havde spurgt herinde før, men fik ik rigtig et svar, var om man ku oplade sine controllers via. USB på pc'en og det ku man sagtens, så det er sku lidt rart 8-)
Ved godt folk sikkert har vidst det længe, men jeg var en del bange i starten for at sætte det til pc'en hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#307 DarkLight 16 år siden
#308 filmz-bullettooth 16 år siden
#309 dyg 16 år siden
Så jeg kan fint "nøjes" med mit Microsoft 4000. Bedste tastatur jeg nogensinde har haft. Tastaturet står alligevel inde under mit skrivebord, så ingen skal kigge på det på noget tidspunkt.
#310 Bony 16 år siden