Gravatar

#301 filmz-bullettooth 16 år siden

Hey Bony, kan du ikke lige skrive mærke og model på dit nye tastatur, jeg er selv på udkig efter et...så kunne jo ligeså godt gå efter et der er testet....!
nogen der har nogen erfaring med uoriginale fjernbetjeninger og controllere....virker de ok, eller er pengene givet bedre ud på originalt sony ?
--------- for rent ---------
Gravatar

#302 Bony 16 år siden

#301 - Jo, selvfølgelig. Mit er et Logitech Cordless Desktop EX110. Hvilket samtidig er en forholdsvis billig løsning (som samtidig er pænt at se på).

Koster omkring de 300 kroner..

Billede her :
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboa...
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#303 DarkLight 16 år siden

Som udgangspunkt, så køb originalt controller. Det har altid været der bedste.
Angående keyboard, er Dinovo Edge da vist kongen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#304 filmz-bullettooth 16 år siden

ok takker...! ja dinovo er fedt (har det på jobbet) men 1100,- er sku lige i overkanten når jeg selv skal punge ud....hehe
Gravatar

#305 dyg 16 år siden

Hvad skulle der være så godt ved det Dinovo Edge keyboard? Det ser da fint ud, men 1100kr for et keyboard, der ikke engang er knækket?! Wtf!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#306 elwood 16 år siden

Må indrømme at jeg faktisk er ved at blive ret habil/hurtig med at taste med controlleren kun, selv om tastatur self. er smarter.

en anden ting jeg faktisk fandt ud af igår, havde spurgt herinde før, men fik ik rigtig et svar, var om man ku oplade sine controllers via. USB på pc'en og det ku man sagtens, så det er sku lidt rart 8-)

Ved godt folk sikkert har vidst det længe, men jeg var en del bange i starten for at sætte det til pc'en hehe.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#307 DarkLight 16 år siden

#305, det er netop ikke knækket ;) Men du er da velkommen til at nøjes med noget andet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#308 filmz-bullettooth 16 år siden

#305...Jeg tror ikke dinovo er bedre end de fleste.... men det er stilrent og lækert at se på.....men 1100,- er stadig mange penge....enig!
Gravatar

#309 dyg 16 år siden

Et tastatur skal være behageligt at skrive på, så er jeg lidt ligeglad med hvordan det ser ud. Jeg giver i hvert fald ikke 1100kr for et tastatur, der både giver mig smerter og gør, at jeg skriver langsommere end normalt.

Så jeg kan fint "nøjes" med mit Microsoft 4000. Bedste tastatur jeg nogensinde har haft. Tastaturet står alligevel inde under mit skrivebord, så ingen skal kigge på det på noget tidspunkt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#310 Bony 16 år siden

Det kan undre mig lidt, at de ikke har lavet Sony BD remote så den kan oplades på samme måde som deres controllers.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: