Gravatar

#11 ks 16 år siden

Betaler man ikke for retten til at prøve demoer af ved XBOX360? Gør det sig gældende for PS3 også?
Gravatar

#12 DarkLight 16 år siden

PS3'ens onlinedel er gratis.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13 elwood 16 år siden

xbox 360 delen er også gratis, med mindre du self. vil spille med vennerne, og det er jo ligesom der det sjove er 8-)

Nogen demo'er bliver også tilgængelig for Goldmembers (dem som betaler) før Silver members (den gratis del)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 ks 16 år siden

Derudover skal det vel lige nævnes, at jeg heller ikke mener 400-500kr er meget for et spil - hvis det lever op til forventninger. Desværre ved jeg fra tidligere erfaring, at det ikke altid er tilfældet. Der er sikkert andre, der sidder med den følelse :)

Er man bange for at gå galt i byen, så er demoer oftest en god mulighed for at stifte bekendtskab med spillet. 400-500kr er nemlig pludselig dyrt, hvis spillet samler støv på hylden efter et par dage.

Jeg er nok mest hooked på en PS3 i øjeblikket, så nu må vi se om pengene kan graves frem på et tidspunkt.
Gravatar

#15 elwood 16 år siden

Ja jeg har en af hver jeg blev træt af al det med exclusive titler osv 8-)

Ahh Gears of War 2... Ahhhh MGS4 see hehe.
Gravatar

#16 elwood 16 år siden

Nu fik GTA IV sin ESRB rating, og folkene over på gta4.net har lavet en lille liste over ratings på GTA spillene gennem tiden, der er sket en del siden det første spil i serien må man sige 8-)

GTA ratings gennem tiden
Gravatar

#17 elwood 16 år siden

June/juli siger de med Rockband, men i det mindste har de fikset et af de hel store probs, når vi endelig får fingrene i det.

Ingame Store

Ahh og så er jeg lige røget med i Battlefield Bad Company MP beta'en så nu må jeg se om det er noget ved, starter godt nok først 25 Marts.
Gravatar

#18 dyg 16 år siden

Snakkede lige med en af mine venner, der er i Rockford (IL) lige nu. Han havde været et smut i Walmart, hvor han så den store Rock Band pakke til $99. For fanden det er træls at bo i Danmark!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 elwood 16 år siden

Viral Campaign i fuld aktion, mit gæt som de fleste andre på sitet er også på Bourne Conspiracy.

Viral Campaign Bourne Conspiracy...

Eneste frygt jeg har med spillet er shooting delen og bil delen, jeg er rimelig overbevist om figthing delen nok skal blive sjov..

Ahh Dark Sector er snart på vej, beware of the Cut version (tror dog kun det er australien der muligvis bliver udsat for denne)

35
Gravatar

#20 elwood 16 år siden

Yahtzee

Angriber denne her gang Turok og FPS genren generelt, det her er klasse.

hans forklaring på DJ atomica fra Bournout Paradice, finder jeg dog også meget munter Paradice

35

Skriv ny kommentar: