Gravatar

#1 filmz-bullettooth 16 år siden

gammeltråd: http://filmz.dk/forum/item/29860/#first

Frisker lige denne op, er ved at være lidt tung at åbne !
--------- for rent ---------
Gravatar

#2 filmz-bullettooth 16 år siden

Hvor mange har og spiller Burnout Paradise herinde, jeg må indrømme jeg er blevet hooked, og syntes det er fedt. Så hvis i drøner rundt i Paradise city, så smid lige jeres Tag, så i kan addes...... og kanøfles!
Gravatar

#3 DarkLight 16 år siden

Jeg gør :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 dyg 16 år siden

Jeg gør også, skriver nærmere når jeg kommer hjem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 elwood 16 år siden

jeg men det er xbox360 udgaven, men hvis jeg kan snuppe det billigt til PS3 et sted, så kan jeg da godt joine med.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 filmz-bullettooth 16 år siden

Ja det sku ærgeligt der ikke er mulighed for at spille imod x360ére, har nogle kamerater der også har xbox, men dem er der sku ikke meget spas ved...haha!
Gravatar

#7 elwood 16 år siden

#6 hehe Know the feeling, jeg har så kun min klassekammerat fra folkeskolen af på 360'er.

og så alle filmz'er på PS3 hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 ks 16 år siden

Lige et spørgsmål. Hvordan er muligheden egentlig for at spille demoer på både XBXO360 og PS3? Kan man via nettet hente demoer og prøve spillene af inden man køber dem?

Jeg overvejer at anskaffe mig en PS3 i løbet af det næste år (eller indtil jeg ser det rette tilbud), men priserne på spillene er temmelig høje, og så er det jo rart at kunne prøve produktet af inden man smider 500kr efter det.
Gravatar

#9 filmz-bullettooth 16 år siden

jeg kan ikke svare for 360 men ps3 har udemærkede mullighedder for at downloade gratis demoer, og billige spil fra deres hjemmeside. Ja spillende er dyre, men set ud fra antaltimerssjov divideret med pris, så får du en underholdningsværditimepris langt under feks..... at gå ind og se anja og viktor i biffen med din udkårne....haha!
Gravatar

#10 DarkLight 16 år siden

Generelt er 360-holdet vist bedre til at smide demo'er ud end de er på PS3-siden. Men mon ikke de kommer efter det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: