Selvom han er forholdsvis hård i sine bedømmelser, synes jeg at han har ret godt fat i en del gode pointer omkring gameplay generelt. Det er meget rart med en anmelder der ikke bliver forblændet af fancy grafik og overser de vigtige aspekter af spillet.
Er meget tæt på at bestille Rock Band fra USA. Jeg har lige tjekket USPS, det ser ud til at ville koste omkring $50 at få det sendt. Dvs en samlet pris på $150, med fare for 3-400kr oveni pga told.
Shit det er fristende. Jeg har spurgt før, men spørger lige igen: Jeg kan sagtens spille us-spil på min eu ps3, ikke?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hmm "All these guns had been modified but still had a ways to go in the hunt for having the ultimate firepower, fire rate and clip size stats. I finished my game, started one in the newly opened Brutal difficulty level and was crushed to find nothing carried over."
Oh well lyder til det nu er ok underholdene aligevel.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 filmz-Kadann 16 år siden
Selvom han er forholdsvis hård i sine bedømmelser, synes jeg at han har ret godt fat i en del gode pointer omkring gameplay generelt. Det er meget rart med en anmelder der ikke bliver forblændet af fancy grafik og overser de vigtige aspekter af spillet.
#22 elwood 16 år siden
35
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 Bobby Singer 16 år siden
#24 elwood 16 år siden
8-)
#25 elwood 16 år siden
#26 DarkLight 16 år siden
Hvem har ret?
EDIT: Så har de ændret det til den 4 April. Dammit! Havde glædet mig til at spille det i denne uge. Nu ligger det jo i samme måned som GTA XD
#27 dyg 16 år siden
Shit det er fristende. Jeg har spurgt før, men spørger lige igen: Jeg kan sagtens spille us-spil på min eu ps3, ikke?
#28 elwood 16 år siden
Men som sagt jeg går også kun efter selve spillet så jeg vil ikke blive rippet så sindsygt meget.
#26 US sku få det idag i følge diverse online sites, men med så lidt tid i mellem, kan det næsten ikke betale sig at købe fra The US.
her er et lille review af det, mens vi venter uff Controls (det punkt som bare skal være perfekt, ser ud til at få et par slag)
Dark Sector
#29 elwood 16 år siden
#30 elwood 16 år siden
Oh well lyder til det nu er ok underholdene aligevel.