Men er muligheden for et Hostile Takeover ikke stadig der ?
Filed a Solicitation / Recommendation Statement on Schedule 14D-9 with the SEC containing the Board's unanimous recommendation that stockholders reject Electronic Arts Inc.'s offer of $26.00 net per share in cash as being inadequate and not in the best interests of stockholders.
betyder det så at de opfordrer deres Stockholders til at takke nej til Evt. tilbud fra EA, sådan tolkede jeg det umiddelbart.
Og jep jeg vender tilbage ved midnatstid (sikkert også før) hvor min Fødselsdagsgave fra Rockstar kommer online satser jeg på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 DarkLight 16 år siden
#32 elwood 16 år siden
Prøv at tjekke hans Blog ud hvor han poster screens af ham i Ghostbusters Outfit 8-)
Damm The Glavie ser munter ud, lidt ligesom Aftertouch i Heavenly Sword... bare blodigt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 DarkLight 16 år siden
#34 elwood 16 år siden
mener også det styres med motion control, har ikke lige hørt om det kan styre med analog, men man ku jo evt. håbe.
Edit ahh man kan bruge Analog stick kan jeg se.
#35 elwood 16 år siden
Første screens fra GTA IV er dukket op ser det ud til.
GTA IV MP
34
#36 filmz-bullettooth 16 år siden
#37 elwood 16 år siden
#38 Bobby Singer 16 år siden
#39 elwood 16 år siden
og mens man venter kan man evt. se Gametrailers Bonus round Part 1, hvor de snakker om GTA IV's contravesy og andre ting.
Bonus Round
Hehe sjov indledning fra Geoff Keighley med hensyn til Fox News 8-)
Jeg glæde rmig faktisk lidt til at se deres lamme indslag om volden i GTA IV.
#40 elwood 16 år siden
Take2 takker nej til EA
Men er muligheden for et Hostile Takeover ikke stadig der ?
Filed a Solicitation / Recommendation Statement on Schedule 14D-9 with the SEC containing the Board's unanimous recommendation that stockholders reject Electronic Arts Inc.'s offer of $26.00 net per share in cash as being inadequate and not in the best interests of stockholders.
betyder det så at de opfordrer deres Stockholders til at takke nej til Evt. tilbud fra EA, sådan tolkede jeg det umiddelbart.
Og jep jeg vender tilbage ved midnatstid (sikkert også før) hvor min Fødselsdagsgave fra Rockstar kommer online satser jeg på 8-)