#218 - Du får intet. Tværtimod tages alt fra dig. :D
Når du når Level 55 og får nok XP får du valget om du vil starte forfra. Hvis du siger ja så mister du ALLE våben, alle klarede challenges osv osv. Du starter med andre ord, HELT forfra. Det eneste der bliver er din CLAN-tag og så muligheden for at spille alle games. Som en lille "pre-prestige" gave får du dog en Deagle i Guld. Den er meget blæret, men er intet i forhold til AK47 eller Shotgunnen i Guld. De er SNACK!
Hvis du ikke ved hvordan man får dem så skal du bare klare ALLE challenges i fx. Assault. Så får du en guld AK47. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#221 arghhh er ellers så glad for alt det gejl jeg har fået! Har godt set at nogle render rundt med Guld våben.. Men bliver de bedre af at være i guld eller er det bare blære-værdien?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Og så lige lidt GTA IV der er kommet nyt på den officielle side, de har launchet deres MP section, og smidt lidt billeder og andet op, radio stations osv, men det her var lige det jeg ville fremhæve
GTA IV two videos Der skrives lidt om MP ikke noget vi vidst ikke allerede ved, men så er der lige de to små videoer, min farvorit er klart den sidste, den viser Rockstars Humor er i fuld flor stadigvæk, og tjek lige den RPG ud mmm.
16
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu melder Konami desuden, at vi kan forvente demoen MGO på plads allerede på den kommende torsdag. Demoen vil så kunne køre fra den 21. april. Kilde Konami
Mafia 2 Er du gal jeg har genspillet det spil mange gange på pc... altså 1'eren 8-)
Greg Miller snakker om den nye Lair Patch der add'er Analog control, det hjælper lidt, men det er ikke hel nok.
Kom til at købe Ratchet & Clank i EB Games i dag som preplayed til 299,- og skiven fejler intet, så det vil jeg lige prøve nu.
Ellers spillede jeg lidt mere Mario Kart i går, og da jeg fik slået manuel drifting til blev det straks noget mere sjovt. Jeg fik også lidt mere styr på de forskellige power up / weapon muligheder.
Angående manglende baner, så har jeg indtil nu spillet i et par timer og er ikke stødt på samme bane to gange (med mindre, jeg selv bevidst har valgt det i Battle mode). Håber på at få et par venner på besøg senere i dag, så skal vi lige prøve det i multiplayer (selvom jeg kun har 2 controllere).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#221 Bony 16 år siden
Når du når Level 55 og får nok XP får du valget om du vil starte forfra. Hvis du siger ja så mister du ALLE våben, alle klarede challenges osv osv. Du starter med andre ord, HELT forfra. Det eneste der bliver er din CLAN-tag og så muligheden for at spille alle games. Som en lille "pre-prestige" gave får du dog en Deagle i Guld. Den er meget blæret, men er intet i forhold til AK47 eller Shotgunnen i Guld. De er SNACK!
Hvis du ikke ved hvordan man får dem så skal du bare klare ALLE challenges i fx. Assault. Så får du en guld AK47. :)
#222 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#223 elwood 16 år siden
Check back here on the PS Blog next Monday, April 14th 2008, as we have a very special surprise in store for you! See you next Monday!
Og nej det kan ikke være den nye PSN store, da det her er skrevet af en fra Konami.
Intriguing...
Jeg ved godt hva nogen tænker det ku være og nej, jeg tror desværre ikke det er The D-Word, men jeg ville elske og tage fejl 8-)
#224 MouseMickey 16 år siden
#225 DarkLight 16 år siden
#226 elwood 16 år siden
Telltale Games
Og så lige lidt GTA IV der er kommet nyt på den officielle side, de har launchet deres MP section, og smidt lidt billeder og andet op, radio stations osv, men det her var lige det jeg ville fremhæve
GTA IV two videos Der skrives lidt om MP ikke noget vi vidst ikke allerede ved, men så er der lige de to små videoer, min farvorit er klart den sidste, den viser Rockstars Humor er i fuld flor stadigvæk, og tjek lige den RPG ud mmm.
16
#227 elwood 16 år siden
Mafia 2 Er du gal jeg har genspillet det spil mange gange på pc... altså 1'eren 8-)
Greg Miller snakker om den nye Lair Patch der add'er Analog control, det hjælper lidt, men det er ikke hel nok.
Lair
#228 HonoDelLoce 16 år siden
#229 dyg 16 år siden
Ellers spillede jeg lidt mere Mario Kart i går, og da jeg fik slået manuel drifting til blev det straks noget mere sjovt. Jeg fik også lidt mere styr på de forskellige power up / weapon muligheder.
Angående manglende baner, så har jeg indtil nu spillet i et par timer og er ikke stødt på samme bane to gange (med mindre, jeg selv bevidst har valgt det i Battle mode). Håber på at få et par venner på besøg senere i dag, så skal vi lige prøve det i multiplayer (selvom jeg kun har 2 controllere).
#230 elwood 16 år siden
#229 Havde bare håbet på lidt Super Mario Galaxy inspirede levels, oh well men Shane og Co. fra 1Up Show fik mig overtalt 8-)