#210 Jeg har kun 2 dage men synes dog os det går ret godt.. Er dog ved at være ret træt af at et online spil lukker når værten ikke gider mere:( Kunne en anden ikke deltager ikke bare overtage spillet!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#214 Er hvis Lvl 45 eller der onkring.. Kan lige tjekke når jeg kommer hjem:) Jo PS3 jeg er klar på en dyst!
Var virkelig og så træt af at voices kom ud af mine surround speakers.. Men fandt ud af jeg kunne trykke select og så på mute. Har du oplevet problemer med det..
Men ellers et helt kanont Spil!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Nørder :p .... (read between the lines:Hvor jeg glæder mig til, at COD4 falder lidt i pris!)
Angående Metal Gear Solid, er der så ikke nogen herinde, der lige kan give mig en run-through på, hvad det er for en slags spil og mere specifikt, hvad der gør det så specielt? Jeg følger en smule med inde på GameSpot og IGN's forummer, og der er hypen omkring MGS virkelig through the roof. Andre har forsøgt sig med en forklaring derfra om, hvad der gør spillet specielt, men i sådan slags forummer får de desværre flere "you're an idiot for not having played the others" svar end de får brugbare reaktioner.
Derfor, så håber jeg, at nogle her lige vil fortælle mig, hvorfor jeg burde lægge 400-500kr for MGS i Juni. Er det stealth, a la Splinter Cell eller er det mere end "normal" shooter?
Well Hideo Kojima (manden bag serien, har altid gerne ville være filminstruktør, dette skinner igennem hans spil, som er meget filmiske og især MGS serien, der er mange cutscenes, mellem gameplayet, og nogen gange mener folk det tager overhånd.
MGS serien er efter min mening en man endten hader eller elsker (kan komme til og elske)
MGS serien har altid været mest nytænkene i Stealth genren, og det er om nogen denn serien som har grundlagt undergenren.
Men hvis jeg skal forsøge at komme ind på hvorfor MGS er så fedt for mig, så er det Universet som er skabt til spillene, Intressante karakter, og en ret kringlede historie. Jeg kan ligeså godt sige det som det er har man ikke spillet de forige spil, eller læst op på historien, vil meget af det flyve hen over hovedet på en.
Ikke dermed sagt man ikke kan få noget godt ud af spillene, det kan man sagtens, men det vil være en god ide evt. og prøve at læse lidt om historien, eller få st de der Metal gear Saga vol's, den første udkom i forbinelse med MGS3 og den næste sendes til dem der preorder MGS4 så vidt jeg har forstået, men lur mig om det ikke kan støves op på youtube også 8-)
Nu nævner du selv Splinter Cell, som jeg også er stor fan af, MGS er lidt mere kompleks med styringen (før i tiden) blandt andet, og så historien som sagt. MGS er vel på en måde mere action packed, i MGS har du Deciderede End Level Boses, dette ser man ikke i SC som er mere jordnært MGS er mere ja Kunstnerisk og frit i dens fortælling.
Det gode ved MGS4 er at Hideo Kojima har ændret styringen helt, den er blevet mere Westernized, som nogen kalder det, og vil være mere let tilgængelig og gå til, dybden i gameplayet er der stadigvæk, den er bare gjort mere brugervenlig om man vil.
Kort og godt MGS serien er Stealth Action, du kan gå hele MGS4 igennem uden at dræbe nogen (så vidt jeg har erfaret) du kan vælge at bedøve dem.
MGS fænger mig fordi Fjendens AI er ret snedig, hvis du fjerner en vagt vil du over radio'en ku høre hans kollegaer forsøge at kalde ham, da der intet svar kommer vil de højst sandsynlig sende en vagt ud for at undersøge hvad som er sket.
Snake er i stand til og bruge skydevåben, og Close Quater Combat for at nedlægge fjenden eller slå dem midlertidigt ud, slås de midlertidigt ud vil de vågne igen, og i starten være mistænksomme over hvad som er sket, og lede efter årsagen.
MGS4 har et nyt 3. person cam hvor du ser actionen lidt bagfra din karakter (dette blev introducerede med MGS 3 Subsistence) Du kan når som helst skifte til et 1.person view og bruge våbne derfra, eller bevæge dig rundt på den måde, spillet skal dog opleves som 3.person og 1.person tages primært i brug når man skal præcisions skyde mod en vagt.
Der er mange cutscenes, men dette er også en af styrkerne ved spillet, og dem som gør spillet så fedt, se f.eks. Introen til MGS 2 Sons Of liberty se f.eks. [url= Så bliver det altså ikke meget mere filmisk 8-)
Kan stadig huske video'en fra E3 hvor folk står med åben mund fordi de stod og så den på en gigant skærm hos Konamis stand hehe.
Men ja jeg ved dælme ike mere hvad jeg skal sige, men giv det en chance er mit råd. MGS4 bliver en System seller, som vil vise PS3'en fra dens stærkeste side.
Prøv evt. at se den her 15 min. gennemgang af MGS4
#211 DarkLight 16 år siden
Kilde.
#212 Bony 16 år siden
#213 MouseMickey 16 år siden
#214 Bony 16 år siden
Hvad rang er du?
Vi skulle næsten have en dyst engang. Nu er det vel på PS3 du spiller det? :)
#215 MouseMickey 16 år siden
Var virkelig og så træt af at voices kom ud af mine surround speakers.. Men fandt ud af jeg kunne trykke select og så på mute. Har du oplevet problemer med det..
Men ellers et helt kanont Spil!
#216 Bony 16 år siden
Jeg er Prestige 3, level 53. Så starter snart forfra igen. :)
EDIT: Det bedste spil nogensinde, efter min mening. :)
#217 ks 16 år siden
Angående Metal Gear Solid, er der så ikke nogen herinde, der lige kan give mig en run-through på, hvad det er for en slags spil og mere specifikt, hvad der gør det så specielt? Jeg følger en smule med inde på GameSpot og IGN's forummer, og der er hypen omkring MGS virkelig through the roof. Andre har forsøgt sig med en forklaring derfra om, hvad der gør spillet specielt, men i sådan slags forummer får de desværre flere "you're an idiot for not having played the others" svar end de får brugbare reaktioner.
Derfor, så håber jeg, at nogle her lige vil fortælle mig, hvorfor jeg burde lægge 400-500kr for MGS i Juni. Er det stealth, a la Splinter Cell eller er det mere end "normal" shooter?
#218 MouseMickey 16 år siden
#219 elwood 16 år siden
Well Hideo Kojima (manden bag serien, har altid gerne ville være filminstruktør, dette skinner igennem hans spil, som er meget filmiske og især MGS serien, der er mange cutscenes, mellem gameplayet, og nogen gange mener folk det tager overhånd.
MGS serien er efter min mening en man endten hader eller elsker (kan komme til og elske)
MGS serien har altid været mest nytænkene i Stealth genren, og det er om nogen denn serien som har grundlagt undergenren.
Men hvis jeg skal forsøge at komme ind på hvorfor MGS er så fedt for mig, så er det Universet som er skabt til spillene, Intressante karakter, og en ret kringlede historie. Jeg kan ligeså godt sige det som det er har man ikke spillet de forige spil, eller læst op på historien, vil meget af det flyve hen over hovedet på en.
Ikke dermed sagt man ikke kan få noget godt ud af spillene, det kan man sagtens, men det vil være en god ide evt. og prøve at læse lidt om historien, eller få st de der Metal gear Saga vol's, den første udkom i forbinelse med MGS3 og den næste sendes til dem der preorder MGS4 så vidt jeg har forstået, men lur mig om det ikke kan støves op på youtube også 8-)
Nu nævner du selv Splinter Cell, som jeg også er stor fan af, MGS er lidt mere kompleks med styringen (før i tiden) blandt andet, og så historien som sagt. MGS er vel på en måde mere action packed, i MGS har du Deciderede End Level Boses, dette ser man ikke i SC som er mere jordnært MGS er mere ja Kunstnerisk og frit i dens fortælling.
Det gode ved MGS4 er at Hideo Kojima har ændret styringen helt, den er blevet mere Westernized, som nogen kalder det, og vil være mere let tilgængelig og gå til, dybden i gameplayet er der stadigvæk, den er bare gjort mere brugervenlig om man vil.
Kort og godt MGS serien er Stealth Action, du kan gå hele MGS4 igennem uden at dræbe nogen (så vidt jeg har erfaret) du kan vælge at bedøve dem.
MGS fænger mig fordi Fjendens AI er ret snedig, hvis du fjerner en vagt vil du over radio'en ku høre hans kollegaer forsøge at kalde ham, da der intet svar kommer vil de højst sandsynlig sende en vagt ud for at undersøge hvad som er sket.
Snake er i stand til og bruge skydevåben, og Close Quater Combat for at nedlægge fjenden eller slå dem midlertidigt ud, slås de midlertidigt ud vil de vågne igen, og i starten være mistænksomme over hvad som er sket, og lede efter årsagen.
MGS4 har et nyt 3. person cam hvor du ser actionen lidt bagfra din karakter (dette blev introducerede med MGS 3 Subsistence) Du kan når som helst skifte til et 1.person view og bruge våbne derfra, eller bevæge dig rundt på den måde, spillet skal dog opleves som 3.person og 1.person tages primært i brug når man skal præcisions skyde mod en vagt.
Der er mange cutscenes, men dette er også en af styrkerne ved spillet, og dem som gør spillet så fedt, se f.eks. Introen til MGS 2 Sons Of liberty se f.eks. [url= Så bliver det altså ikke meget mere filmisk 8-)
Kan stadig huske video'en fra E3 hvor folk står med åben mund fordi de stod og så den på en gigant skærm hos Konamis stand hehe.
Men ja jeg ved dælme ike mere hvad jeg skal sige, men giv det en chance er mit råd. MGS4 bliver en System seller, som vil vise PS3'en fra dens stærkeste side.
Prøv evt. at se den her 15 min. gennemgang af MGS4
MGS4
Eller i HD på Japansk der sku dog være undertekster MGS4 HD
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#220 elwood 16 år siden
Harmonix forsøger at godtgøre deres prissætning af Rockband
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"