Gravatar

#51 Corgan 16 år siden

Jeg sidder og har optur over det kommende Aliens: Colonial Marines. 4 player co-op hvor man skyder aliens! Count me in!
Gravatar

#52 McPeter 16 år siden

Hvor meget koster Wii points og hvor mange points koster de forskellige spil? Findes der en oversigt over spil/priser?

Er fx interesseret i Bomberman'93 og Mario Kart (/64) etc.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#53 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#54 McPeter 16 år siden

#53 - tak for link.

Men hvad med point/spil og DKK/point?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#55 elwood 16 år siden

GTA IV trailer 4 (Den sidste før spillet kommer den. 29 April)

Går online 10 PM GMT

Min omregning siger det hedder

11:00:00 p.m. er det så klokken 23 i aften eller hvo'en det med tidszoner har aldrig været min stærke side.

Traileren vil gå online på Xboxlive, PSN og GTA IV's side, jeg gætter på gametrailers også får den op på deres side.

Traileren er korter end nr. 3 "move up ladies" men sku indholde mere vold hehe ok komprimi 8-)

And now we play the waiting game...

32

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#56 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#57 elwood 16 år siden

Så Kom Rockstar Game's Gave til mig endelig, og de har valgt og dele den med alle jer Andre 8-)

GTA IV Trailer 4 "Good lord, what are you doing?" AKA "Everyone's a rat"

Traileren er højst sandsynlig også oppe på Xbox live og PSN as We speak.

GTA IV trailer 4

Enjoy

32

Wee Euphoria på arbejde til sidst, action packed!
Gravatar

#58 elwood 16 år siden

Damm prøv lige at go frame by frame når manden falder ned af trapperne, kæft det ser fedt ud.

Og hen mod slutningen af traileren kommer der quick flash af nye screens ohhh.

Ok nu må det gerne snart blive 29 April.
Gravatar

#59 DarkLight 16 år siden

Udemærket trailer, men det er jo bare mere af det samme. Misforstå mig ikke, det ser fedt ud, men der er ikke noget nyt i det som sådan. Er det ikke på tide vi får noget in-game gameplay? Der er trods alt kun 1 måned til spillet kommer.

Så startede jeg dagen med 1UP podcast fra den 21 Marts. Den bedste del er nu at høre hvad de spiller, og blive inspireret :)
Gravatar

#60 elwood 16 år siden

#59 også min farvorit del, især Når Shane Bettenhausen fortæller, han spiller satme nogle weird ting engang i mellem, og så synes jeg generelt bare han er en munter person at høre på.

Well Rockstar har nu aldrig selv releaset Ingam gameplay, det vil vi først se fra IGN og ligende når deres anmeldelser kommer op, i det mindste fik vi set lidt nærmere på Euphoria.

Skriv ny kommentar: