Gravatar

#61 DarkLight 16 år siden

#60, ja, tak for anbefalingen af 1up. Det er bestemt værd at høre på. Men generelt er deres podcast ikke så sjove som IGN's, selvom det er uden censur :)

Vidste faktisk ikke at de ikke lavede ingame trailers? Så må jeg bare vente... :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#62 McPeter 16 år siden

Var der nogen der vidst hvor mange Wii point de forskellige spil koster?

Og hvor mange kroner koster Wii point?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#63 DarkLight 16 år siden

#62, det står i det link jeg gav dig...

Mht til Wii Points, så står det inde i Wii Shoppen. Eller du kan jo også købe dem online
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#64 McPeter 16 år siden

#63 - ah mange tak - det havde jeg overset. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#65 elwood 16 år siden

#61 Hehe nej IGN er dælme skøre...Scoop! 8-)

Men jeg kan godt li 1up fordi ja deres what you've been playing og så fordi de er så lange.

Deres retronauts er også underholdende nok synes jeg, hvor de snakker om gamle spil og konsoller.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#66 DarkLight 16 år siden

Gravatar

#67 elwood 16 år siden

#66 De har også gjort det med alle de andre trailers, den vil jeg have til gode til når jeg kommer hjem.

men tak for reminderen.

Men jeg har nu selv gået traileren gennem frame by frame (fantastisk mulighed som 360'eren godt ku bruge)

Og hver gang jeg ser manden falde ned af trappen bliverjeg imponeret der er ingen clipping what so ever i det fald.

Og eksplosionen med papire der flyver ud til alle sider damm.
Gravatar

#68 DarkLight 16 år siden

Ok, det vidste jeg heller ikke :) Men nu er jeg i hvert fald total hypet! :)

Og ja, de tager også en del frame-by-frame på forskellige steder.
Gravatar

#69 elwood 16 år siden

#68 Ahh herligt, havde også håbet på at få dig på The Hype Train med tiden hehe 8-)

Gravatar

#70 DarkLight 16 år siden

Hehe, jeg har nu altid glæder mig til dette, men kunne mærke det gjorde et eller andet. Og så nyheden omkring MP lyder rigtig godt.

Skriv ny kommentar: