Gravatar

#81 elwood 16 år siden

Weee ser ud til jeg har fået min første Xbox360 error melder E73, og en lampe blinker.

Så det er ike RROD ser det ud til, så jeg er ik hel sikker på det med garanti, tror sku ik den holder mere, maskinen er fra 2005 nemlig, men så har den satme også holdt godt må jeg sige.

Hmm må ud i næste uge og finde ud af hvo'en det hænger sammen med evt. garanti, men lige nu har jeg lige slukket den for lige at slutte den til senere, bare for at være hel sikker.

Oh well PS3 still Alive, men jeg er nu også glad for min 360'er, så det skal lige fixes 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#82 MouseMickey 16 år siden

Er der nogle der ved hvordan man slukker for voices i COD4 så det ikke kommer ud af ens surround højtalere når man spiller online.. Synes det er Mega nederen at høre folks lige gyldige pladder
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#83 elwood 16 år siden

#82 på 360 gøres det fra ens dashboard, altså før spillet startes op, så mon ikke også dette gælder for PS3 udgaven.
Gravatar

#84 elwood 16 år siden

Ingame GTA Iv shot 1

shot 2

De sku tilsydenladen være gode nok, og da GTA IV's interface så at sige sku være Dynamisk er det nok the Real Deal.

28
Gravatar

#85 dyg 16 år siden

Kan nogen linke mig til en eu-forretning, der sælger MLB 08 The Show til PS3? Er træt af at skulle vente på det helt til sommer, hvor jeg selv tager til USA.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#86 DarkLight 16 år siden

#84, du linker til det samme sted i begge dine links. Men jeg går ud fra det er de 2 billeder i tråden :)

Men godt ser det jo ud :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#87 elwood 16 år siden

#86 Ahh ja det gik lidt stærkt hehe, men ja det gør det sku.

Så skal jeg bare hlde mig væk fra evt. leaked gamefootage indtil 29 april, og få fikset min 360'er eller bare anskaffe PS3 udgaven som det første 8-)
Gravatar

#88 elwood 16 år siden

#85 Darklight havde en del ventetid på hans Assasins Creed da han bestilte det, men jeg har selv brugt denne side en del gange når jeg sku ha et spil før tid, købte f.eks. mit Uncharted til PS3 derfra.

Så det var da et forslag

Sidder pt. og skal til og spise lidt og så venter jeg på IGN's anden del af deres GTA IV artikel kommer online (mens jeg læser om hele historiem bag GTA seriens start, selv om jeg nu vidste det meste af det i forvejen hehe) det sku gerne ske i dag.
Gravatar

#89 dyg 16 år siden

#88 - Går pakker derfra uden om tolden? De sender vel fra Canada, antager jeg.
Gravatar

#90 dyg 16 år siden

Pyt, jeg tog chancen :) Tak for hjælpen.

Skriv ny kommentar: