#12411 Hehehe... hvilken side valgte youse allse? Synes præcis det samme som den comic siger, men jeg valgte nu stormcloaks alligevel. Hovedsageligt fordi de virker som rebellerne, og det plejer at være den slags jeg holder med.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Generelt synes jeg, at Bethsofts spil har det med at være lettere ustabile. Fallout 3 og New Vegas crashede en del på min Xbox og jeg starte med Fallout 3 på PC, hvor det kørte af røven til.
Jeg ved ikke hvor meget de har fået fikset, men jeg har læst mig til, at folk også har oplevet nogle spøjse fejl på PC med Skyrim.
#12413 Ja, Fallout-spillene var skide ustabile, men Elder Scrolls-spillene er slet ikke nær så slemme. Der er masser af glitches og smpfejl, men sådan er det jo, når man skaber så enorme spil. Af en eller anden grund, har der bare været en del problemer med PS3-udgaven mht. save games og crashes. PC og 360 er efter sigende vist nogenlunde på samme niveau. Mit har crashet 2 gange i løbet af de seneste ca. 100 timers spilletid, og med autosaves og sådan, er det ikke noget jeg vil brokke mig gevaldigt over.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg synes så dog, at Fallout:NV nød super godt af den store patch, der kom tidligere i år, hvorefter alle crashes stoppede (for mit vedkommende, i hvert fald :) ).
Jeg kan dog kun udtale mig om PS3-udgaven..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg vil ikke have det til at virke længere, jeg synes bare det var irriterende at man efter at have spillet igennem alle combat og predator challenges, skal spille dem en gang til i campaign mode. Det virkede som en billig måde at få spillet til at virke større.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Speaking of Mario 64 damm jeg gik og nynnede themet så meget da det spil kom ud.
[url=]En af mine Venner giver sig i kast med Dire Dire Docks, som Underwater themet også er kendt som i Mario 64]Super Mario 64 - Dire Dire Docks [/url]
Grim Fandago Soooo good a game.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12411 elwood 14 år siden
Hvordan klare man alle de store spørgsmål ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12412 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12413 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Jeg ved ikke hvor meget de har fået fikset, men jeg har læst mig til, at folk også har oplevet nogle spøjse fejl på PC med Skyrim.
#12414 elwood 14 år siden
Breton er min class, jeg vil så gerne lege med Magic, men har ikke rigtig fået noget sjov og lege med endnu ud over fire, og fireball.
#12415 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12416 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg kan dog kun udtale mig om PS3-udgaven..
#12417 TP-DK 14 år siden
Jeg vil ikke have det til at virke længere, jeg synes bare det var irriterende at man efter at have spillet igennem alle combat og predator challenges, skal spille dem en gang til i campaign mode. Det virkede som en billig måde at få spillet til at virke større.
#12418 McPeter 14 år siden
http://media1.break.com/dnet/media/2011/12/14/11df...
Er der iøvrigt nogen der er røget på SWTOR?
#12419 Castanea 14 år siden
[url= Symphony of the Night[/url]
[url=
[url=
[url= Fantasy VII[/url]
[url= 007[/url]
[url= Fandango[/url]
[url=
[url= of Might and Magic III[/url]
[url=
[url=
[url= Dark[/url]
[url= Evil[/url]
[url=
[url= Mario 64[/url]
[url= Elder Scrolls II: Daggerfall[/url]
[url= Legend of Zelda: Majora's Mask[/url]
[url= Legend of Zelda: Ocarina of Time[/url]
[url=
#12420 elwood 14 år siden
[url=]En af mine Venner giver sig i kast med Dire Dire Docks, som Underwater themet også er kendt som i Mario 64]Super Mario 64 - Dire Dire Docks [/url]
Grim Fandago Soooo good a game.