Umiddelbart tror jeg ikke det er en efterfølger men mere en prequel, udfra det jeg høre Gaia fortælle, lyder det som om det ku handle om hans tid før han blev GOW (men har vi ikke haft de historie før? PSP udgaverne senere lavet til PS3)
Men ja vi blir nok klogere til årets E3 Messe.
Noget hel andet Trials Evolution til Xbox360 er satme sjovt!, så hvis man har sådan en box bør man tjekke det ud, desværre exclusive til Xbox, dog kan kommende titler udkomme til PS3 og andre konsoller, da udviklerne for nylig blev købt af Ubisoft.
Men damm det er sjovt!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Et spil jeg har ventet længe...længe på. Jeg var mere til spillets oprindelige look, men det går nok. Jeg håber det bliver spillet som får mig til at støve Move kontrollerne af igen.
For satan da! Så åbnede Blizzard Diablo 3 betaen op for alle igår, men det var så åbenbart en fejl, så da man lige gik og troede, at man skulle prøve den og finde sin yndlingskarakter, så lukker de den igen. De ved da helt præcist, hvordan man gør en ventetid ulidelig!
#13081 MoH 14 år siden
Hvad skal du have for den? ;)
#13082 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Check min tråd i forummet. :)
#13083 elwood 14 år siden
Umiddelbart tror jeg ikke det er en efterfølger men mere en prequel, udfra det jeg høre Gaia fortælle, lyder det som om det ku handle om hans tid før han blev GOW (men har vi ikke haft de historie før? PSP udgaverne senere lavet til PS3)
Men ja vi blir nok klogere til årets E3 Messe.
Noget hel andet Trials Evolution til Xbox360 er satme sjovt!, så hvis man har sådan en box bør man tjekke det ud, desværre exclusive til Xbox, dog kan kommende titler udkomme til PS3 og andre konsoller, da udviklerne for nylig blev købt af Ubisoft.
Men damm det er sjovt!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13084 misuma 14 år siden
#13085 elwood 14 år siden
Btw. Socery Story trailer
#13086 misuma 14 år siden
Et spil jeg har ventet længe...længe på. Jeg var mere til spillets oprindelige look, men det går nok. Jeg håber det bliver spillet som får mig til at støve Move kontrollerne af igen.
#13087 elwood 14 år siden
#13088 Laksen 14 år siden
#13089 elwood 14 år siden
Men Trials Evolutions holder mig fint beskæftiget sammen med Fez btw. The Insider det skal du tjekke ud, og ja andre med Xbox360.
Det sætter satme hjernen på arbejde, når man er kommet et godt stykke ind i det.
#13090 elwood 14 år siden