#13332, hehe, jeg prøvede at give mig i kast med det for halvanden uges tid siden, og netop efter tutorialen måtte jeg også tage mig en pause og har ikke kastet mig over det igen siden :-) Sikke en mundfuld!
Den er self. også sat op til og sku måle, hvilken sværhedsgrad, alt efter hvor langt man kom med kampene, da der ingen ende er på dem, men jeg synes godt nok det skete lige tideligt nok for mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hey Insider, hvad kostede Cod 2 egentlig? siden det er så forbandet fedt, og awesome så kan det man godt kan give sig i et kast med det? Selvom jeg har Bf3 men ved bare jeg for høvl i Bf3 pga jeg har det med at lede for meget efter folk :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
David Cage It's out new game laundry mom, here you have Claire a normal happy mom, helping her family, and right now she is doing the laundry hence the name, but each time you pick a new piece of clothing to wash, she has the gift/curse of living through that persons life, and what he or she has experienced, with that particular clothing.
The teenage daugthers first love for instance, yep I still haven't giving up on my dream to make love feel real in games.
The Teenage boy, with a dark secret, you have to play it to know.
And many other people in the game, each with their unique gameplay
And of course there will be plenty of QTE, we have even made something new called LTE's and we are very excited to show them to you all here at the E3 floor later on this day.
Oh and btw. we plan on making each new person a DLC because Sony orderd us to do it.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13344 Lige da jeg læste den første linie, kunne jeg ikke lade være med at grine. Det lød som en joke.
Men når jeg så har læst det hele igennem, så lyder det mere "realistisk." Som han nævner, så tror jeg man enten selv skal prøve at spille det eller i det mindste se nogle scener fra spillet, for at kunne bedømme hvorledes selve gameplayet fungerer.
Om ikke andet, så lyder det som et ambitiøst projekt.
#13346 Den sidste sætning glemte jeg lige at læse, men jeg skulle så have fulgt min intuition. En god joke under alle omstændigheder.
Det andet han skrev ligger bare meget på linie med et gameplay som han godt kunne finde på. En kvinde med overnaturlige evne og så det at han går meget op i følelser. Man ved sgu aldrig med ham, hvad han kan finde på :D
#13341 The Insider 13 år siden
#13342 elwood 13 år siden
Den er self. også sat op til og sku måle, hvilken sværhedsgrad, alt efter hvor langt man kom med kampene, da der ingen ende er på dem, men jeg synes godt nok det skete lige tideligt nok for mig 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13343 Batsy 13 år siden
#13344 elwood 13 år siden
David Cage
It's out new game laundry mom, here you have Claire a normal happy mom, helping her family, and right now she is doing the laundry hence the name, but each time you pick a new piece of clothing to wash, she has the gift/curse of living through that persons life, and what he or she has experienced, with that particular clothing.
The teenage daugthers first love for instance, yep I still haven't giving up on my dream to make love feel real in games.
The Teenage boy, with a dark secret, you have to play it to know.
And many other people in the game, each with their unique gameplay
And of course there will be plenty of QTE, we have even made something new called LTE's and we are very excited to show them to you all here at the E3 floor later on this day.
Oh and btw. we plan on making each new person a DLC because Sony orderd us to do it.
#13345 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Men når jeg så har læst det hele igennem, så lyder det mere "realistisk." Som han nævner, så tror jeg man enten selv skal prøve at spille det eller i det mindste se nogle scener fra spillet, for at kunne bedømme hvorledes selve gameplayet fungerer.
Om ikke andet, så lyder det som et ambitiøst projekt.
#13346 elwood 13 år siden
den sidste sætning med DLC sku være en dead giveaway, med at det var en joke.
Lidt ligesom når Peter Moleneux fortæller om sine nye visoner.
Ladies and gentlemen, I give you the moon, you can do what ever you want with it, and that is my new game.
#13347 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Det andet han skrev ligger bare meget på linie med et gameplay som han godt kunne finde på. En kvinde med overnaturlige evne og så det at han går meget op i følelser. Man ved sgu aldrig med ham, hvad han kan finde på :D
#13348 elwood 13 år siden
Men tak, for de fine ord 8-)
#13349 sluppermand 13 år siden
#13350 Ericmase 13 år siden
Helt enig! Ekstremt underholdene spil hvor man virkelig skal bruge sin hjerne! :D
Ellers tid til en cool omgang zombies i Black Ops! ;)