#13343, kan desværre ikke erindre prisen - jeg købte selv et fysisk eksemplar for halvandet års tid siden, efter at have spillet det en årrække på Mac. Men selv 1000 kroner ville være hamrende billigt!
Den fra 2010 er det mest vanvittige jeg har set i lang tid, så spændt og se om de kan toppe den, jeg tviler, det var ikek fordi man fik så meget nyttig info, men mere måden det blev vist og fortalt på, en af udviklerne virkede som om havde lige havde røget den størreste omgang hash f.eks. hans sætninger gav ingen mening.
Mægtig underholdende.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Suk, jeg må vedgå, at jeg kun kan blive usikker på hænderne, når man har med Sofokles og Pasolini at gøre. Har du beskæftiget dig meget med førstnævnte på teaterstudiet egentlig? Han er antikkens mester i min bog.
Ja, naturligvis. Kong Ødipus og Antigone er obligatoriske på stedet. Lyrisk er hans tekster de bedst oversatte af de store Dionysos-dramatikere. Men hans tekster er også de sværest tilgængelige, og især den klare sfæriske distance mellem folket og guderne er svær at begribe. I modsætning til Antikkens øvrige dramatikere var hans tekster også langt mere åbne og debatfremkaldende.
Min egen personlige favorit er Euripides. Hans karakterer er langt mere jordbundne, mens hans tragedier er himmelråbende pompøse og uforudsigelige. Selvom hans plotfremgang er usofistikeret, er der næppe lavet bedre drama end Medea.
#13351 The Insider 13 år siden
#13352 JannikAnd 13 år siden
#13353 elwood 13 år siden
Den fra 2010 er det mest vanvittige jeg har set i lang tid, så spændt og se om de kan toppe den, jeg tviler, det var ikek fordi man fik så meget nyttig info, men mere måden det blev vist og fortalt på, en af udviklerne virkede som om havde lige havde røget den størreste omgang hash f.eks. hans sætninger gav ingen mening.
Mægtig underholdende.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13354 MoH 13 år siden
Jeg købte den online og mener jeg gav 150 for det. Så se at få det købt og join "Team Filmz" i dette suverænt underholdende spil!
#13355 Castanea 13 år siden
#13356 JannikAnd 13 år siden
#13357 Castanea 13 år siden
#13358 JannikAnd 13 år siden
#13359 Castanea 13 år siden
#13360 JannikAnd 13 år siden
Min egen personlige favorit er Euripides. Hans karakterer er langt mere jordbundne, mens hans tragedier er himmelråbende pompøse og uforudsigelige. Selvom hans plotfremgang er usofistikeret, er der næppe lavet bedre drama end Medea.