Gravatar

#15591 elwood 12 år siden

Nå ja var jeg i øvrigt den eneste som. (Bioshock Infinite)

Fløj op fra stolen, da ham der trompet fyren dukkede op bag en, jeg gik hen mod håndtaget, og havde godt tænkt, at hver gang der er de her håndtag så kommer der en sekvens, som regel sætter det gang i en gondol eller ligene, så da jeg så den her foran mig og tænkte hmm, hvorfor skulle den sekvens være her, og booker så drejer sig rundt, og stirre lige en i fjæset på ham! damm jeg bandede Damm you Ken Levine, okay der fik du mig, en af de andrer grunde til jeg ikke rigtig ku li Bioshock er den her scary feeling, jeg hader og blive skræmt i spil, hader det virkeligt, så nej Dead space er ikke noget for mig, jeg vil endten være The bad guy, eller også kæmpe mod non scary fjender.

Og i Infinite blev jeg ikke skræmt, jeg kommenterede mest på de fantasifulde fjender, men lige den scene med trompet fyren der røg jeg sku op af stolen, især fordi der var helt mørkt i lejligheden og jeg havde min hørebøffer på :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15592 Zombi 12 år siden

Hehe nope. Jeg tror jeg udbrød et skrig lidt a'la det her:
Gravatar

#15593 elwood 12 år siden

Hehe rart og vide :)
Gravatar

#15594 MoH 12 år siden

Så fik jeg også gennemført Bioshock Infinite :)
Det var virkelig et underholende spil, gjorde det sammen som Elwood, med at bruge nav pilen til at vise hvilken vej jeg skulle og så gå den modsatte vej.
Jeg det gjorde jeg så sandelig også.
Nu vil jeg sætte mig til at se videoen fra #15586 :)
Gravatar

#15595 elwood 12 år siden

Hehe god fornøjelse, og der er åbenbart en xtra kan jeg se, hvis man er på hans side, jeg fandt dog den jeg linkede til, den mest intressante.

Nu er det ikke fordi jeg ikke gerne vil se, hvor Ken Levine kan tage bioshock hen næste gang, men damm han må gerne også snart gerne se på en ny ip, den mand er så talentfuld, han kan så meget mere og... lige et øjeblik

Nej Johan du får ikke dit System Shock 3

Nå, hvor var jeg, jo han er så talentfuld, så jeg ville virkelig gerne se ham komme på en hel ny ip.
Gravatar

#15596 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Jeg så en times gameplay af spillet i forbindelse med Gamereactors nye tiltag "Press Start."

Det er et meget farverigt og detaljerigt spil. Især bed jeg mærke i musikken der bliver spillet og i AI hos befolkningen. Det er ret pudsigt lige at bryde ind i en samtale midt i det hele. Dog synes jeg at selve gameplayet virkede forholdvis kedeligt i den time jeg så. Jeg ville hellere have set det i tredje person, da jeg mener at det er mere nerve i den tilgang og større nærvær i karaktereren man spiller. Jeg føler altid at der er en distance i mellem mig som spiller og den karakter jeg spiller, når det er first person.

Det er dog muligt at det ændrer sig, når jeg selv kommer til at spille det engang.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15597 elwood 12 år siden

Den måde som historien blir fortalt på ville 3. person dog slet slet ikke virke, der kan ikke rigtig kommes ind på det nærmere, da en del af det også vil være spoiler, men jeg kunne nu heller ikke se spillet for mig i 3. person.

AI'en er nu ikke noget jeg vil prise højt, det meste er forudiffineret, ja altså bortset fra kampene self.

Men ja musikken, miljøjet, universet musikken og emnerne spillet tager op, er det jeg nød aller mest.
Gravatar

#15598 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Nu har jeg selvfølgelig heller ikke prøvet spillet endnu, men blot lige set den første time. Inden man bliver præsenteret for den kvindelige karakter.

Det ser dog langt bedre ud end det første Bioshock. Alene det at der er tid til at suge omgivelserne til sig, vil jeg glæde mig til.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15599 JannikAnd 12 år siden

Så blev jeg sgu også færdig og skal nok lige ha' noget tid til at fordøje den afslutning, som enten er genial eller totalt mislykket.
Gravatar

#15600 elwood 12 år siden

[url=]Først hørte vi ham i Bioshock Infinite, som Booker Dewitt, og nu er han tilbage men i rollen som Joel i The Last of us[/url]

Voice actor Troy Baker er kommet med i de store spil nu her må man sige.

Og hold da op det spil ser fedt ud, Naugthy Dog har igen en sællert på hånden ser det ud til.

Skriv ny kommentar: