Gravatar

#15611 elwood 12 år siden

Jeg mangler ord...

Men mest af alt går mine tanker til alle dem ved det nu daværende LucasArts.

Star Wars 1313 selv om det så fedt ud, blot stadigvæk mest tech demo, og det var åbenbart ikke nok til og overbevise Disney.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15612 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Ja, det er sgu sørgelige nyheder. Mand, jeg har været igennem mange af deres spil igennem tiden. :(
Gravatar

#15613 elwood 12 år siden

Samme her, især deres adventure spil de var jo mestrene indefor den genre, Grim Fandango står stadigvæk som et af de støreste "nyere" mesterværker. Alt var så fantastisk i det spil.

Men ja alle deres gamle klassiker Ripburger you're dumber than dirt, Monkeywrench osv. videre.

Men hvad så med Star Wars altså ikke fordi de har så stor interesse 1313 så bestemt lovende ud,men var jo blot en tech demo det vi havde set af det, men skal Disney så til og udvikle Star Wars spil in house nu eller, tænker ikke de stopper med den guldgruppe af en spil licens ?
Gravatar

#15614 Muldgraver 12 år siden

Hvad er nu sandsynligheden for, at Grim Fandango bliver genudgivet, eventuelt på en side som gog.com?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#15615 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Chancen er nok noget større, end den var hos LucasArts.
Gravatar

#15616 Muldgraver 12 år siden

Så det er stadig muligt at holde fast i et næsten umuligt håb. Bonus.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#15617 elwood 12 år siden

Det kræver vel at Disney sælger rettigheden til Tim Schafer eller nogen andre.

Jeg beskytter dog min cd udgave som fint virker hvis man blot roder lidt med det og sættter ens cpu til og køre med en kerne kun.
Gravatar

#15618 Ericmase 12 år siden

Min spilfail er den første i Pixel.tv's nyeste udsendelse om fails i spil: http://www.pixel.tv/indslag/fails-5/

Det var lidt uventet...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#15619 Thomsen 12 år siden

Flippet fail! Men hold nu op, hvor er de to værter irriterende!

Og så burde folk med Poul Pava-malerier på væggen generelt bare have smæk!

Ja ja, det er underlige ting, man lægger mærke til, når man har rundet de 40. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15620 elwood 12 år siden

Værsgo to timers, jep spoilervideocast med giantBomb omkring Bioshock Infinite

Vinny har de smidt i et rum ved siden af, hvor man så samtidig ser ham spille det, og han havde på det tidspunkt ikke gennemført det.

Ret fed måde og lave spoilercast på med at de så kommentere på vinny's game undervejs, når han er ved og spille det sidste af spillet igennem.

Skriv ny kommentar: