Gravatar

#15871 elwood 12 år siden

Quantum Break fra Remedy

man holdes hen i uvisheden indtil videre, men ganske fin teaser.

Jeg tænker jo self. deres spil kommer til PC på et tidspunkt, så jeg skal nu nok få det og se.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15872 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg er ikke ovenud overbevist af hverken Sony eller Microsoft endnu, men skal jeg vælge en favorit, vil det være Xbox One af den ene grund, at det virker som konsollen med flest muligheder. Jeg kan intet nyt se ved PS4, som ikke blot virker som en udvikling af gamle ideer, hvor One i det mindste bringer noget nyt på banen. Bliver dog spændende at høre mere om de spiltitler, der kommer til begge konsoller, og naturligvis lidt mere om, hvordan de reelt set fungerer.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15873 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

#15872 -

Hvilke muligheder tænker du på? Umiddelbart synes jeg mere, at Xboxen ser ud som en tv-boks, man tilfældigvis kan spille på og tv-mulighederne primært er stilet mod det amerikanske publikum.
Gravatar

#15874 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Et sammendrag af præsentationen.
Gravatar

#15875 McPeter 12 år siden

På baggrund af deres Xbox præsentation og at jeg ikke ser TV (samt at flere TV funktioner sikker kun virker i USA?), så tror jeg mest på PS4 lige nu. Især fordi Xbox sikkert fortsætter med abonnement bare for at være online, at den skal være tilsluttet nettet mindst én gang i døgnet, at Kinect skal være tilsluttet og at man ikke selv kan skifte harddisken. Så kaput harddisk = ny Xbox eller professionel reparation. PS4 har også DDR5 ram mod Xboxens DDR3 ram. Dog positivt at begge har bluray drev og 4K support.

Highlights fra præsentationen: ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#15876 McPeter 12 år siden

Kampspil tilbud på PSN i øvrigt:
http://blog.eu.playstation.com/2013/05/22/fighting...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#15877 elwood 12 år siden

De skulle da ha vist noget mere med Kinect 2

Tech'en er blevet opgraderet big time.

Har endnu ikke faldet for Kinect, men må da sige tech'en bag Kinect 2 ser ganske crazy ud.

Kinect 2 demo

Men tech demo er en ting real games eller andet live demo er en anden ting.
Gravatar

#15878 elwood 12 år siden

[url=]Matt Lees Xbox One Announcement: The Abridged Version (VideoGamer.com)[/url]

Meget rammende, og anske sjovt at han slutter lidt hen af samme stil, men hvor Sony havde spillene men ikke boksen, er det lige omvendt her.
Gravatar

#15879 MoH 12 år siden

Gravatar

#15880 colocho 12 år siden

Hæhæ
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.

Skriv ny kommentar: