Gravatar

#16871 Kruse 12 år siden

Wangsgaard (16869) skrev:
Min kæreste spiller GTAV på vores PS3 og den crasher tit og skal genstartes, oplever i andre også det?

Jeg oplevede ingen crash i alle de timer jeg spillede GTA V. Jeg har dog tidligere oplevet gentagne crash med min PS3, hvilket var et tegn på at harddisken ville gå død(det kunne jeg i hvert fald udlede, da min harddisk senere gik helt ned). Om det er derfor jeres crasher ved jeg dog ikke.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16872 Thomsen 12 år siden

#69 - ikke et eneste crash her.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#16873 squid delicious 12 år siden

#16869 Heller ikke her. Og jeg må være oppe på ca. 15 timers spilletid. Er dog løbet ind i nogle fantastisk morsomme "clone glitches" :-)
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#16874 Giraffen 12 år siden

I de over 40 timer jeg har brugt på GTA V er jeg ikke løbet ind i et eneste crash eller glitch. Det i sig selv er sindssygt imponerende og det er første gang jeg har spillet så fejlfrit et open-world spil.

Jeg snakker selvfølgelig kun om singleplayer spillet. Onlinedelen siger mig ikke rigtig noget.
Gravatar

#16875 HonoDelLoce 12 år siden

? (16874) skrev:
I de over 40 timer jeg har brugt på GTA V er jeg ikke løbet ind i et eneste crash eller glitch. Det i sig selv er sindssygt imponerende og det er første gang jeg har spillet så fejlfrit et open-world spil.

Jeg snakker selvfølgelig kun om singleplayer spillet. Onlinedelen siger mig ikke rigtig noget.

Har netop her i dag siddet og talt med en kammerat om, hvor imponeret vi er over stabiliteten i det spil - især i forhold til størrelsen. Sammenlignet med for eksempel Fallout-spillene til PS3 er det jo helt vildt stabilt.

Jeg har endnu ikke mødt et eneste crash, og eneste bug, jeg har set indtil videre, var en bil, der forsvandt halvvejs ind i en mur (ren grafik-bug).

Jeg aner ikke, hvor lang tid jeg har spillet, men et bud kunne sagtens lyde på omkring 30 timer...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16876 Wangsgaard 12 år siden

HonoDelLoce (16875) skrev:
? (16874) skrev:

Har netop her i dag siddet og talt med en kammerat om, hvor imponeret vi er over stabiliteten i det spil - især i forhold til størrelsen. Sammenlignet med for eksempel Fallout-spillene til PS3 er det jo helt vildt stabilt.

Jeg har endnu ikke mødt et eneste crash, og eneste bug, jeg har set indtil videre, var en bil, der forsvandt halvvejs ind i en mur (ren grafik-bug).

Jeg aner ikke, hvor lang tid jeg har spillet, men et bud kunne sagtens lyde på omkring 30 timer...

Når min kæreste sidder og spiller en hel aften eller dag, går det ned 2-3 gange :/ Men lyder til det er vores ps3 som er problemet
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#16877 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Wangsgaard (16876) skrev:
Når min kæreste sidder og spiller en hel aften eller dag, går det ned 2-3 gange :/ Men lyder til det er vores ps3 som er problemet

Prøv at give den en omgang komprimeret luft, det kan være støv, der laver ballade, så den ikke kan lufte ordenligt ud.
Gravatar

#16879 McPeter 12 år siden

Hvilke amiga spil håber I på de lancerer? Og hvilke vil overhovedet virke til touch?
http://www.vg247.com/2013/07/23/amiga-classics-hea...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16880 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg er ikke den store fan af touch, når det kommer til spil, men man kan da håbe, at de kommer med gamepad-understøttelse, så man kan bruge sådan en i stedet.

Skriv ny kommentar: