#16881: GOG.com har "Superfrog" ([url= hvis de klassiske udgaver har din interesse. :)
Ah, Muldgraver var hurtigere. :)
Jeg er lige på nippet til at købe "Fallout 2", da der går rygter om, at det ikke længere vil være tilgængeligt på GOG, når Bethesda overtager rettighederne i december måned:
After an ugly legal scuffle that lasted nearly two years, Bethesda and Interplay have cased trading blows and started trading cash. More specifically, $2 million – for which Bethesda receives all Fallout MMO-related rights, according to VG247. Interplay, meanwhile, can continue to peddle its own post-apocalyptic wares in the form of Fallout, Fallout 2, and Fallout Tactics – but only until December 2013.
#16885: Jeg vil helst spille det i den originale udgave (uden tilføjelser) men hører at det er ret plaget af fejl. En eller anden på GOG nævnte noget om fejlprogrammeret våbenbrug, men jeg kan desværre ikke finde det.
#16886 Ok. Jeg ved ikke helt hvilken udgave, jeg har spillet, og har ikke hørt om problemet før, så jeg kan nok ikke anbefale en version. Jeg husker bare spillet som overordentligt stemningsfuldt og med en god historie. Jeg fik aldrig gennemført det, det kan være ret nådesløst, men de to første Fallout-spil står stadig for mig, som særligt skønne oplevelser, med et eminent udtrykt univers.
Du kan måske nok finde mere brugbar information om udgaver osv. her
Nej, jeg fik desværre heller ikke gennemført det første. Spillene er herligt vanskelige, og da jeg kom noget hen i spillet, blev det tydeligt, den karakter jeg havde fået udviklet, ikke var en overlever i et større post-apokalyptisk mutant-eventyr. Jeg har desværre endnu ikke haft i første omgang mod og senere taget mig tid til at genspille vanskelighederne. Men en dag (håber jeg).
Og egentlig er det spil, som gør ikke så meget man ikke gennemfører/kan overvinde. Der er meget fokus på, hvor barske og relativt primitive de tilbageværende samfund er, og hvor brutal en kamp overlevelse er. Ressourcerne er desuden sparsomme, og jeg traf for mange dårlige valg. Det giver forbavsende god mening at bukke under. Jeg ville i hvert fald næppe kunne klare mig synderligt godt i et virkelighedens Fallout :)
#16881 Lord Beef Jerky 12 år siden
Wings
Speedball 2
Supercars 2
Superfrog
It came from the desert
Moonstone
Cannon fodder
Og så har jeg sikkert glemt omkring 100
#16882 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Sidste år forsøgte de at få Kickstartet en HD-udgave af Wings.
#16883 Muldgraver 12 år siden
Kan du allerede nu købe på gog.com
#16884 Highland Park 12 år siden
Ah, Muldgraver var hurtigere. :)
Jeg er lige på nippet til at købe "Fallout 2", da der går rygter om, at det ikke længere vil være tilgængeligt på GOG, når Bethesda overtager rettighederne i december måned:
#16885 Muldgraver 12 år siden
Jeg taster også hurtigere end min egen skygge... :)
Køb det! Fallout 2 er helt vidunderligt.
#16886 Highland Park 12 år siden
#16887 Muldgraver 12 år siden
Ok. Jeg ved ikke helt hvilken udgave, jeg har spillet, og har ikke hørt om problemet før, så jeg kan nok ikke anbefale en version. Jeg husker bare spillet som overordentligt stemningsfuldt og med en god historie. Jeg fik aldrig gennemført det, det kan være ret nådesløst, men de to første Fallout-spil står stadig for mig, som særligt skønne oplevelser, med et eminent udtrykt univers.
Du kan måske nok finde mere brugbar information om udgaver osv. her
#16888 Highland Park 12 år siden
Fik du gennemført det første?
#16889 Lord Beef Jerky 12 år siden
#16890 Muldgraver 12 år siden
Selv tak :)
Nej, jeg fik desværre heller ikke gennemført det første. Spillene er herligt vanskelige, og da jeg kom noget hen i spillet, blev det tydeligt, den karakter jeg havde fået udviklet, ikke var en overlever i et større post-apokalyptisk mutant-eventyr. Jeg har desværre endnu ikke haft i første omgang mod og senere taget mig tid til at genspille vanskelighederne. Men en dag (håber jeg).
Og egentlig er det spil, som gør ikke så meget man ikke gennemfører/kan overvinde. Der er meget fokus på, hvor barske og relativt primitive de tilbageværende samfund er, og hvor brutal en kamp overlevelse er. Ressourcerne er desuden sparsomme, og jeg traf for mange dårlige valg. Det giver forbavsende god mening at bukke under. Jeg ville i hvert fald næppe kunne klare mig synderligt godt i et virkelighedens Fallout :)
Har du spillet det første spil?