Gravatar

#4391 database 15 år siden

Arh okay, tak for hjælpen ;)
Gravatar

#4392 elwood 15 år siden

Ahahahahahaaa så det i overmorgen The Joker is Lose, glæder mig satme til og få prøvet styringen, og se om det holder eller om det hele er for restrictivt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4393 Bobby Singer 15 år siden

#4387 - Ok tak :)

Jeg tror først at jeg gennemføre det alene og så kan jeg altid spille det med en ven bagefter. :D
Idjit
Gravatar

#4394 MuManden 15 år siden

Det er også sådan jeg har gjort det, men det giver lige en dimension mere når man er 2 ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#4395 elwood 15 år siden

The Joker Ahahahaha Joker here, it seems that the demo of Batman Joker: Arkham Asylum is up now at the EU PSN.

Some prick from the US But I thought it was suppose to come up tomorrow first?

The Joker Well I guess someone diden't tell The Jokester!

Harley Well Gjjee Mr. J that's swell

The Joker Naugthy me, enjoy my fellow criminals Ahahahahahaaaaa!
Gravatar

#4396 colocho 15 år siden

Haps, haps, haps! :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#4397 elwood 15 år siden

Done!

nå nu må jeg lige se om det er lovende gameplay mæssigt, stemmerne ved jeg er i orden hehe.
Gravatar

#4398 colocho 15 år siden

Er på 50%, sooo slow! :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#4399 elwood 15 år siden

Så jeg færdig med den.

Kort version finaly et Batman spil that don't stink, styringen hindre ikke en på nogen måde, og freeform combat er rigtig godt skruet sammen, det er nemt og lære, og så er inverted takedowns en personlig farvorit, hvor man lige hænger skurken til tøre.

The Glide er også perfekt eksekveret, altså hvor batman svæver ned mod skurkene, musikken passer også godt ind.

Det fede er at man også har det her detective mode, som kan se gennem vægge osv. og holde styr på fjender og venner, men det sejeste er at man kan se fjendernes tilstand, de går fra calm til nervous, når deres venner på mystisk vis forsvinder hmm what could be the cause of this 8-)

Det hjælper self. ikke på deres siuation at The Joker laver grin med sine egne håndlanger, Oh his behind you!... just kidding og her ser man håndlangeren nervøs vende sig om for at se efter 8-)

Ahh ja og Kevin Conroy, Arlen Sorkin og ikke mindst Mark Hamill, så chit chatter konstant til batman, jeg ku gå og høre MP3 med bare Mark Hamill tale som The Joker, det er virkelig en rolle han mestre. han har mange gode quotes, især end om Harley som "dusør" fik mig til og grine højlydt, men det skal folk selv høre.

Demo'en har gså en tilpas længde, self. er den for kort det er de jo altid, men heller ha noget til gode end spoiled det hele på en gang.

Can't Freaking wait!
Gravatar

#4400 elwood 15 år siden

Så colocho, nu må du da ha gennemført den demo en snes gange I know I have jeg vil høre din dom på demo'en self.

8-)

Skriv ny kommentar: