Apropos Rock Band, er det pisseirriterende, at de laver så mange Beatles-instrumenter, når Beatles Rock Band udkommer i september, velvidende at fans som undertegnede bliver nødt til at eje hele baduljen! Jeg har i øvrigt hørt, at der er visse kompatibilitetsproblemer mellem SingStar-mikrofoner og Rock Band, kan det passe?
Måske hvis det er nogle fancy-schmancy microfoner, men almindelige usb mics bør fungere fint. F.eks virker en x-box Rock Band mic fint på en PS3 (ingen alm controllere kan bruges på tværs af konsollerne).
Du bør være påpasselig mht. Beatlesinstrumenterne - rock band instrumenter har fra day 1 været noget bras - især knapperne, som ser ud til at være identiske på beatlesinstrumenterne, så jeg napper solus udgaven og holder mig til mine Guitar Hero instrumenter :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg har overvejet at købe Fallout 3 til min ps3, men jeg kender absolut ikke til historien fra de forrige spil i serien. Er det nødvendigt for at forstå handlingen i 3'eren, eller har den sin egen selvstændige historie?
Er der egentlig nogle her, som har gennemført Resident Evil 5 alene og i så fald kan fortælle mig, om spillet overhovedet er noget ved som single player spil?
#4384 - Ja køb du bare, jeg har heller ikke spillet de 2 første og det er stadig et fantastisk spil.
#4386 - Jeg har gennemført det alene og det er et godt spil, syntes jeg. Men du har jeg stadig en computer makker, hende kan du ikke slippe for. Men kan helt klart anbefale at man også prøver at være 2, det er bare lige det lidt federe. Jeg er i gang med at spille det igennem med brormand og det er sgu sjovt.
#4383, best game of all time. Men vent evt. lidt. Der kommer snart en Game of the Year edition med hele spillet plus alle 5 bonus-packs, så er der ingen grund til at betale for dem to gange :-)
#4381 The Insider 15 år siden
#4382 El vez 15 år siden
Du bør være påpasselig mht. Beatlesinstrumenterne - rock band instrumenter har fra day 1 været noget bras - især knapperne, som ser ud til at være identiske på beatlesinstrumenterne, så jeg napper solus udgaven og holder mig til mine Guitar Hero instrumenter :)
#4383 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4384 database 15 år siden
#4385 filmz-Utyske 15 år siden
Køb! Jeg har heller ikke spillet de to første og det behøver man heller ikke, for at kunne følge med. :)
#4386 Bobby Singer 15 år siden
#4387 MuManden 15 år siden
#4386 - Jeg har gennemført det alene og det er et godt spil, syntes jeg. Men du har jeg stadig en computer makker, hende kan du ikke slippe for. Men kan helt klart anbefale at man også prøver at være 2, det er bare lige det lidt federe. Jeg er i gang med at spille det igennem med brormand og det er sgu sjovt.
#4388 The Insider 15 år siden
#4389 colocho 15 år siden
#4390 The Insider 15 år siden