Gravatar

#4401 colocho 15 år siden

Det var et spil jeg havde i kikkerten før, og nu tror jeg da godt jeg ka sige, at det ender i indkøbskurven :-) Det var dog en ting der irriterede lidt, og det var kameraet. Ville gerne have haft kameraet til at være lidt længere tilbage, synes lidt det hæmmede udsynet.. Men det er en nok en tilvænningssag. Syntes stemningen var rigtig god, en fin blanding af de gamle Batman: TAS og de nyere Nolan'ske film :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#4402 elwood 15 år siden

Jeg havde det i kikkertern fra start af også, men min primær motivation var det gamle cast fra batman TAS og især Mark Hamill!

Synes nu Cam'et virkede fint for mig, det kom hvertfald ikke i vejen, der var også en cam setting man ku lege med i options men, jeg var godt tilfreds med hvo'en det var.

Det fede for mig er hel klart at The Joker snakker løs, og er ond mod sine patetiske håndlanger, præcis som han skal være.

Harley Joken var også lige i øjet 8-)

og det her er jo også en lille beskåret demo, i det fulde spil har vi en længere gå tur i starten hvor the Jokester bliver ført på plads, eller ja det hvertfald hvad de tror hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4403 colocho 15 år siden

#4402 - Der er også kun et par uger endnu, glæder mig dælme nu :-)
Må få kigget på de indstillinger igen...
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#4404 elwood 15 år siden

Hehe yep, skal nok blive godt.

Er også glad for at combat ikke føles som en ren button mashing som i andre spil af den her type.

må også lige få prøvet demo'en med mine souround headphones ved lejlighed.
Gravatar

#4405 elwood 15 år siden

Hmm mystisk nu har min PS3 resat sig selv, altså blot med billedet som er 570P, lige indtil den opdager at der er HDMI på.

Det er som da man satte den til første gang, bortset alle spil og det er på stadigvæk, men themes skal man ind og vælge igen.

Der går lang tid mellem at det sker, men jeg har oplevet det før, meget mystisk.
Gravatar

#4406 MuManden 15 år siden

elwood (4405) skrev:
Der går lang tid mellem at det sker, men jeg har oplevet det før, meget mystisk.

A hva for noget? :D

Edit: Ahh Glem det, jeg læste vist helt forkert...
Læste det som:Der går lang tid mellem at det sker, men jeg har ALDRIG oplevet det før, meget mystisk.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#4407 elwood 15 år siden

Det er ikke noget den gør mens den er tændt, men en gang imellem når man så lige vil tænde den så opføre den sig som om den er fabriks ny næsten, det er meget mystisk.

Ahh men så længe den dur, kan jeg nu godt leve med det 8-)
Gravatar

#4408 ks 15 år siden

Så fik jeg også prøvet Batman: Arkham Asylum.

Det er sgu et godt spil. Fremragende kampsekvenser, og jeg var virkelig overrasket over, hvor godt det flød, og hvor hvor let det var at vænne sig til. Jeg spillede den første scene igennem et par gange for at lege lidt med det, og elskede virkelig fornemmelsen af flow, når man ubesværet sprang fra slag til slag. Det virker vanedannende, og lever bestemt op til de forventninger, jeg havde.

De mere afslappede sektioner fungerede også rigtig godt, og det var dejlig let at bevæge sig rundt i lokalerne, og samtidig holde øje med den mentale tilstand og placeringen af skurkene. Det virker som to meget forskelligt tilgange, og jeg tror det kommer til at balancere spillet godt.

Skulle jeg kritisere noget, så brød jeg mig virkelig ikke om kameraet. Det sad alt for tæt på, og det var generelt svært at få sig et ordentligt overblik. Jeg havde en enkelt gang, hvor jeg i det store rum mod slutningen kom ned i bunden, hvor der var lidt mere snævert. Her sad kameraet sgu så tæt, at jeg dårligt kunne finde ud af, hvordan jeg kom op igen.

Desuden så jeg en del animationsfejl, hvor Batmans slag sad en meter eller mere fra skurkens hoved, men alligevel "ramte". Småting, men det ser skørt ud :)

En kort, og meget let demo dog. Jeg glæder mig til det fulde spil, der desværre kommer efter, min praktik er begyndt.
Gravatar

#4409 elwood 15 år siden

Hehe that's to bad 8-)

men lyder til vi generelt er enige om demo'en.
Gravatar

#4410 Bony 15 år siden

Ja, jeg var også vild med demoen. Kameraet irriterede mig ikke, men det gjorde sværhedsgraden til gengæld. Selvfølgelig er det en demo og den skal derfor være nem at gå til, men jeg synes, at det var lidt ærgeligt, at alting blev serveret på fade for en. Det måtte gerne have været lidt mere kryptisk, hvad man skulle gøre for at komme videre. F.eks. hvad angår "detective mode"-knappen, hvorpå alle "gåder" blev gjort tydelige.

Grafikken er lækker og free-flow kampsystemet fungerer fantastisk. Også ved slagsmålene, vil jeg dog lige kommentere sværhedsgraden, der efter min mening var lidt for kedelig. Tre slag i en combo og så var de færdige som popsangere, eller skulle jeg sige færdige som voldsforbrydere. Der var ikke rigtigt nogen modstand, så det var bare 1-2-3, smask og videre i spillet.

Men helt klart et spil der har været værd, at vente på. Det virker rigtig fedt!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: