Jeg har også fået prøvet Batman: Arkham Asylum, og hvad skal jeg sige....What you guys said! :) Helt enig med jer. Det virker bestemt som et godt spil, men et godt flow og en god balancegang. Og ja, kameraet kan være noget irriterende nogle gange, men det er ikke så slemt at det ødelægger helhedsindtrykket. Jeg glæder mig i hvert fald meget til spillet!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Sværhedsgraden kan vel justeres i det fulde spil, så tror jeg godt man kan få lidt modstand 8-)
Argg jeg hader og købe ny hardware, det ikke så meget købet, men mere processen før, yep det er min skærm jeg snakker om. backlight bleeding skal man vel gøre sig klar på med et TN panel, som er dem bedst egnet til spil, men nogen ser ud til og ha det værrer end andre, og folk siger vidt forskellige ting suk det skal ikke være nemt 8-(
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg skal også have fundet mig en harddisk til min PS3, så jeg kan få noget større i. I går blev det et problem da jeg ikke havde plads nok til, at downloade Batman-demoen, så jeg måtte først slette en masse af det gamedata som jeg alligevel ikke brugte. Men med de priser som de efterhånden er nede i, er der vel snart ikke nogen grund til at vente længere. Så kan jeg også bare downloade uden, at tænke nærmere over det.
Nogen der har nogle billige links på forskellige størrelser? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ja, det ville have gjort en forskel, hvis bare de forsvarede sig lidt indimellem. Dog kan eg huske at have set af interview med rocksteady, hvor de forklarer, at de bevidst har valgt, at det skal være let at kæmpe sig igennem almindelige "thugs", da Batman ikke som sådan har noget problem med dem. Han er dem simpelthen overlegen.
Jeg kan dog forestille mig, at sceneriarne senere i spillet bliver lidt mere alsidige, hvor de måske får våben, og man måske har nogle med skydevåben blandet med almindelige, så man skal tænke lidt over, hvordan man angriber dem.
Nu skal vi heller ikke glemme, at demoen sådan set bare er en tutorial. Hvad mon den egentlig er sat på i sværhedsgrad? Bare normal, gætter jeg.
Jeg så en test forleden og har læst andre tests, at det på ingen måde kan betale sig at ofre penge på en superhurtig disk til PS3'eren, da de åbenbart kører med samme hastighed, uanset om du køber den billigste standard-disk eller en supervild SSD.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Btw hvor mange forskellige take downs osv. har i fundet, jeg har f.eks. først lige idag lavet mit første corner take down, og så fik jeg en til og falde ud over rækværket med en batarang, hvis man holder R2 nede følger cam'et Batarangen, så jeg fik rigtig set ham falde ud over 8-)
så er der risten hvor man angriber dem nedefra, eller hvor man hiver dem over rækværket, og self. inverted takedown, den er for munter, ærligt man ikke kan hænge flere bad guys på samme sted hehe.
Jeg mener også og ha læst noget om at The Joker sku kommenter det, hvis man gik og smadred alt overvågnings kamerarne, men det ikke lykkes og få en comment endnu, måske det kun i den fulde version?
Der er lige noget i starten af tutorialet hvor de nævner tror det er cirkel og triangel altså knapperne, men den form for take down har jeg ikke lavet endnu, jeg prøvede da noget andet, ved ikke om det var fordi jeg ike blev ramt i starten, men i hvertfald så da man går hen af gange og høre stemmen sige at den og den sektion er inmates brudt ud, og de to thugs kommer mod en, da jeg lavede counter, smadrer Batman dem sådan rigtig hårdt og brutalt som i, i spilder min tid.
Det så virkelig smertefuldt ud 8-)
Nåja og The Riddler "trofæer" er der to af i demo'en så kan du godt gå i træning bony hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4411 Kruse 15 år siden
#4412 elwood 15 år siden
Argg jeg hader og købe ny hardware, det ikke så meget købet, men mere processen før, yep det er min skærm jeg snakker om. backlight bleeding skal man vel gøre sig klar på med et TN panel, som er dem bedst egnet til spil, men nogen ser ud til og ha det værrer end andre, og folk siger vidt forskellige ting suk det skal ikke være nemt 8-(
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4413 Bony 15 år siden
Nogen der har nogle billige links på forskellige størrelser? :)
#4414 ks 15 år siden
Jeg kan dog forestille mig, at sceneriarne senere i spillet bliver lidt mere alsidige, hvor de måske får våben, og man måske har nogle med skydevåben blandet med almindelige, så man skal tænke lidt over, hvordan man angriber dem.
Nu skal vi heller ikke glemme, at demoen sådan set bare er en tutorial. Hvad mon den egentlig er sat på i sværhedsgrad? Bare normal, gætter jeg.
#4415 ks 15 år siden
#4416 filmz-Utyske 15 år siden
Edbpriser.dk? ;)
320GB: http://old.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
400GB: http://old.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
500GB: http://old.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
Jeg så en test forleden og har læst andre tests, at det på ingen måde kan betale sig at ofre penge på en superhurtig disk til PS3'eren, da de åbenbart kører med samme hastighed, uanset om du køber den billigste standard-disk eller en supervild SSD.
#4417 elwood 15 år siden
så er der risten hvor man angriber dem nedefra, eller hvor man hiver dem over rækværket, og self. inverted takedown, den er for munter, ærligt man ikke kan hænge flere bad guys på samme sted hehe.
Jeg mener også og ha læst noget om at The Joker sku kommenter det, hvis man gik og smadred alt overvågnings kamerarne, men det ikke lykkes og få en comment endnu, måske det kun i den fulde version?
Der er lige noget i starten af tutorialet hvor de nævner tror det er cirkel og triangel altså knapperne, men den form for take down har jeg ikke lavet endnu, jeg prøvede da noget andet, ved ikke om det var fordi jeg ike blev ramt i starten, men i hvertfald så da man går hen af gange og høre stemmen sige at den og den sektion er inmates brudt ud, og de to thugs kommer mod en, da jeg lavede counter, smadrer Batman dem sådan rigtig hårdt og brutalt som i, i spilder min tid.
Det så virkelig smertefuldt ud 8-)
Nåja og The Riddler "trofæer" er der to af i demo'en så kan du godt gå i træning bony hehe.
#4418 ks 15 år siden
#4419 ks 15 år siden
Og jeg har desværre ikke lavet andet end inverted takedowns af smarte ting endnu.
#4420 elwood 15 år siden