Gravatar

#4421 Bony 15 år siden

Trofæer og trofæer, hehe. Jeg vil nu ikke kalde dem trofæer som sådan. Men ja, jeg fandt selvfølgelig begge i første hug. Man er vel ikke "Trofæ-lujer" for ingenting. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4422 ks 15 år siden

Hvis ikke man får den credited på sit PSN, og får den dejlige trofælyd, så må det ikke kaldes for et trofæ! :)

Nå, men hvad går de så ud på - de der "The Riddler" ting? Jeg har faktisk overhovedet intet hørt om dem, selvom jeg troligt følger med i det meste gamerstuff :/
Gravatar

#4423 elwood 15 år siden

Tror bare det noget bonus halløj.

Til mit forsvar skrev jeg også "trofæ'er" og ikke trofæ'er

ny info

man kan svæve længere eller korter alt efter om man føre pinden op eller ned.

Når man hænger en person på en gargoyle kan man skære rebet over med en batarang, prøv og gør det når der er en lille forsamling af folk i nærheden, de blir så glade for det hehe.

Man sku efter sigene kunne skræmme en håndlanger til overgivelse,min fætter siger det lykkes for ham, men jeg ved ikke om han blot driver gæk med mig, jeg er hvertfald indstillet på og få det testet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4424 elwood 15 år siden

Ticket to ride

Vel ikke den dårligste spil relaterede start på dagen man kan få.

The Beatles: Rockband
Gravatar

#4425 elwood 15 år siden

Steam køre med noget rabat halløj på indie games for tiden.

Steam

Hvis ikke man har en iphone anbefaler jeg kraftigt Crayon Physics Deluxe, det er virkelig et fantastisk lille puzzle spil.
Gravatar

#4426 The Insider 15 år siden

#4382, hov, glemte helt at sige tak for info, Kim! Men jeg bliver sgu nødt til at eje de Beatles-instrumenter. Jesus, med muligheden for at blive en beatle i ens eget hjem og det kommende Star Trek: Online i horisonten kan man snart godt vinke farvel til ens social life... ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#4427 filmz-Utyske 15 år siden

Liv..? Er det sådan noget de har på tilbud i Føtex?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4428 El vez 15 år siden

#4424 Ja jeg ved sgu ikke - jeg er bange for at de fleste Beatles sange falder i "fede sange der er fuldkommen uinteressante at spille" kategorien. Sang-delen skal dog nok blive udfordrende. :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4429 elwood 15 år siden

Lige færdig med og se gametrailers tv, hvor Mark Hamill blev interviewet af kvinden me den trælse stemme amanda McKay, Felicia Day var tilgengæld også i programmet, ohh boy can't wait for musik videoen baseret på The Guild serien, som hun jo er medskaber af.

Musik video'en blir lavet af den samme gut som var ombord på Dr. Horrible.

Do you wanna date my avatar catchy title 8-)

Men tilbage til Mark Hamill

Så vidt jeg forstår det på Mark Hamill så er Arkham Asylum sidste gang han påtager sig rollen som The Joker, må sige at han ku risikere og slutte højt på toppen ud fra demo'en og dømme, men aligevel lidt trist.

nåja dagens batman råd, man kan også bruge graplinghook på andet end de der gargoyles, hvis man kigger i den rigtig retning, kan man hive sig op til rækværket i enden af demo'en.

Det er ret munter og invert takedown en vagt, og før alle de andre når og fare hen for at se hvad som er sket, grapling hook'er man lige til rækværket hvor den vagt som er længst væk står og tager ham over rækværket.

så begynder det og føles præcis som batman, hvor vagterne bare forsvinder på stribe, og ikke blot en efter en med forsinkelse.

Dammit jeg er vild er den her demo!
Gravatar

#4430 elwood 15 år siden

Sange der på en eller anden måde indgår i Brutal Legend

This Rocktober!

Skriv ny kommentar: