#4591 hehe alle mine eksempler er skam også taget fra spil fra en del år tilbage, så nej du ikke gnaven 8-)
Et lille sidespring, grunden til jeg er så begejstret for BRUTAL LEGEND THIS ROCKTOBER! ehmm sorry hehe, er at jeg savner de her såkaldte humor spil, ja spil idag har da humor, og Uncharted har også et par gode grin (Nathan Drakes Jammerlige forsøge på at tale et udenlandsk sprog, der giver ham problemer) men deciderede humor spil er der ikke set meget af, vi skal tilbage til Adventure genrens gyldne Ærø i start 90'erne for at se dem.
Tim Schafer er dog manden der har formået og holde det lidt ved hæv 1998 Grim Fandango, som virkelig er hvad jeg vil kalde et mesterværk sammen med alle de andre gamle Lucas titler, og så Pchyconauts, som også formåede at få mig til og grine konstant.
Det tager en del skills og skrive humor til spil også, og jeg har stor respekt for dem som kan det.
Og BL ser ud til igen og være et spil med tryk på Humor'en, og det ser jeg virkelig frem til.
Savner sku adventure genren, nu til dags er det mest Telltale Games der formår og holde den i live, Tales of Monkey Island var ikke hel så dårligt som jeg havde frygtet, stadig kke noget CMI eller Secret of Monkey Island.
Adventure genren er også truet af det aspekt med at Adventure spil er en one time only, eller dvs. det er best første gang man oplever historien, anden gang kender man den jo, men på samme måde er en god bog.
Men jeg kan nu altså godt li en god bog også 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ah, Engadget har haft fingrene i en PS3 Slim og det er ligeså nemt at skifte harddisken i dén, som i den gamle udgave. :)
Hvilket man slet slet ikke skal kimse af betydningen af :)
Jeg overvejer også kraftigt at købe den nye Slim alt efter prisen, og så smide den "gamle" op i soveværelset.. Mest for bluray'ens skyld, men Fifa i sengen skal man s'gu et' kimse af ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Kan huske jeg engang så et link på en side, hvor en mand havde placeret sin kat oven på en PS3, Wii og Xbox360, og så sku der stemmes om hvad så best ud, PS3'en vandt, men Wii'en lå lige efter.
Kan desværre ikke finde linket lige pt, men for satan det var random 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4591 filmz-jonasgr 15 år siden
Ja 2010 bliver vist året hvor jeg køber en PS3.
'Cause I'm evil"
#4592 elwood 15 år siden
Et lille sidespring, grunden til jeg er så begejstret for BRUTAL LEGEND THIS ROCKTOBER!
ehmm sorry hehe, er at jeg savner de her såkaldte humor spil, ja spil idag har da humor, og Uncharted har også et par gode grin (Nathan Drakes Jammerlige forsøge på at tale et udenlandsk sprog, der giver ham problemer) men deciderede humor spil er der ikke set meget af, vi skal tilbage til Adventure genrens gyldne Ærø i start 90'erne for at se dem.
Tim Schafer er dog manden der har formået og holde det lidt ved hæv 1998 Grim Fandango, som virkelig er hvad jeg vil kalde et mesterværk sammen med alle de andre gamle Lucas titler, og så Pchyconauts, som også formåede at få mig til og grine konstant.
Det tager en del skills og skrive humor til spil også, og jeg har stor respekt for dem som kan det.
Og BL ser ud til igen og være et spil med tryk på Humor'en, og det ser jeg virkelig frem til.
Savner sku adventure genren, nu til dags er det mest Telltale Games der formår og holde den i live, Tales of Monkey Island var ikke hel så dårligt som jeg havde frygtet, stadig kke noget CMI eller Secret of Monkey Island.
Adventure genren er også truet af det aspekt med at Adventure spil er en one time only, eller dvs. det er best første gang man oplever historien, anden gang kender man den jo, men på samme måde er en god bog.
Men jeg kan nu altså godt li en god bog også 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4593 elwood 15 år siden
Fortune favors the bold... Yeah right, Lucky me
Uncharted 2
Det spil har satme også filmiske kvaliteter, en hel anden genre ja, en Sommer blockbuster adventure.
#4594 elwood 15 år siden
#4595 elwood 15 år siden
Utrolig hvad Slowmotion og lidt melankolsk/sørgmodig musik kan gøre for en trailer.
#4596 Bobby Singer 15 år siden
Hold da op, jeg fik helt seriøst gåsehud.
Damn jeg glæder mig!
#4597 elwood 15 år siden
Heres hoping for something totally new from peter molyneux and his gang, and not just some new Fable hehe.
Lionheads hjemmeside har hvertfald været pæn kryptisk de sidste mange dage. Så det er jeg lidt spændt på.
#4598 filmz-Utyske 15 år siden
#4599 HonoDelLoce 15 år siden
Hvilket man slet slet ikke skal kimse af betydningen af :)
Jeg overvejer også kraftigt at købe den nye Slim alt efter prisen, og så smide den "gamle" op i soveværelset.. Mest for bluray'ens skyld, men Fifa i sengen skal man s'gu et' kimse af ! :D
#4600 elwood 15 år siden
Kan huske jeg engang så et link på en side, hvor en mand havde placeret sin kat oven på en PS3, Wii og Xbox360, og så sku der stemmes om hvad så best ud, PS3'en vandt, men Wii'en lå lige efter.
Kan desværre ikke finde linket lige pt, men for satan det var random 8-)