Gravatar

#4601 filmz-Utyske 15 år siden

#4599 -

Jeg overvejer præcis det samme, da det kunne være meget rart at se BD i soveværelset og selvfølgelig at spille lidt BF1943 på de dage, hvor man ikke rigtigt gider at forlade sin seng.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4602 filmz-jonasgr 15 år siden

Nu skal jeg lige have noget på det rene. Den eneste forskel på den nye PS3 som udkommer er at den er mindre, eller er der nogle hardwaremæssige ting som man skal være opmærksom på ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4603 filmz-Utyske 15 år siden

#4602 -

Den største forskel mellem de to mht. funktioner er, at man ikke kan installere Linux på den nye PS3.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4604 elwood 15 år siden

Og så at den self. ikke har bagud understøttelse med PS2.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4605 filmz-jonasgr 15 år siden

#4603-4604 Ok det overlever jeg nok. Jeg har aldrig rodet så meget med Linux og har aldrig haft en Playstation før.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4606 elwood 15 år siden

Bugger det var Fable 3 som Lionhead havde teaset med, oh well skal da nok se hvad han finder på aligevel. Ser ud til vi skal være konge den her gang, med alle de beslutninger det indebærer.

Nå ser ud til der ikke er mere, hmm ikke rigtig en confrerenche, men nu er fable self. også en af microsofts store sælgene titler, så det er logisk nok og bruge så meget tid på det, men jeg håber nu microsoft får unveilet lidt andre ting i løbet af de næste dage.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4607 The Insider 15 år siden

#4604, røv.
War. War never changes.
Gravatar

#4608 filmz-Utyske 15 år siden

Der er dog håb forude mht. PS2-understøttelse, da Sony tog patent på noget software-snask for nogle måneder siden, der kunne tyde på at de er på vej med en software-emulator.
Gravatar

#4609 McPeter 15 år siden

#4608 - mon ikke bare det er til PSN versioner af PS2 spil, ligesom de har PSX spil online?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4610 filmz-Utyske 15 år siden

#4608 -

Det er en mulighed, det vil jo give go'e penge i kassen til spilproducenterne, når de kan få os tosser til at købe de gamle spil igen. :)

Skriv ny kommentar: