Gravatar

#5471 elwood 15 år siden

For mig og se er det ikke grafikken der drager mig, bevares det ser fedt ud i Uncharted når Drakes tøj bliver vådt.

men det er karakterener i spillet historien og de ting han kommer ud for.

Nathan Drake er bare så Likeable, som en fra IGN sagde, og jeg deler sku nok lidt den mening I've got a Mancrush on Nathan Drake.

Nathan er den her adventure type med de kække sarkastiske kommentare, Sully er hand old Buddy ham den gamle kvindebedåre, som ser en fed fidus over alt, og ender så i problemer, man kender alle typerne fra talrige af film.

Men det er bare hele kemi'en imellem voice actors'ne der fungere så brilliant, ligesom med Batman TAS. Og det er DET! element som jeg bliver så draget af i spillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5472 filmz-Utyske 15 år siden

Aight, jeg kiggede lige gameplay-trailer og umiddelbart ligner det jo Tomb Raider, blot med væsentligt mindre bryster. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5473 elwood 15 år siden

Der er lidt tomb raider over det, bortset fra at Platforms elementerne er ike så frustrene de er "næsten" automatiske.

Synes virkelig du skal få købt 1'eren og få det spillet, jeg garantere for en god oplevelse, plus så er det feder og spille 2'eren bagefter fordi nu kender man karakterene.
Gravatar

#5474 HonoDelLoce 15 år siden

Utyske (5472) skrev:
Aight, jeg kiggede lige gameplay-trailer og umiddelbart ligner det jo Tomb Raider, blot med væsentligt mindre bryster. ;)

Jeg kan da sige så meget, at for at dulme Uncharted-abstinenserne her for et halvt års tid siden købte jeg Tomb Raider for at få stillet lidt af eventyrs-lysten.. Og blev skuffet ! :)

Uncharted er flere niveauer over det :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5475 filmz-Utyske 15 år siden

Well, jeg kigger sikkert på det, når jeg er nået igennem de spil der står på hylden. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5476 elwood 15 år siden

Men intgen tvivl om at Tomb raider serien har haft sin indflydelse på Uncharted, de har så at sige blot perfected tingene.
Gravatar

#5477 ks 15 år siden

Kan kun bakke op omkring det her.

Utyske. Du må ikke snyde dig for Uncharted (hverken 1'eren eller 2'eren). Desuden kan 1'eren fås til næsten ingen penge nowadays.

Og så giver jeg i øvrigt kun 290kr, så der er stadig penge at spare i forhold til Elgiganten's tilbud. Det er dog ikke langt fra efterhånden, og det virker som om, at mange steder er meget aggresive i budkrigen på større spiltitler herhjemme. FIFA 10 gik også helt ned til 400kr de fleste steder. Det er helt sikkert positivt for os, og nok også et resultat af den øgede opmærksomhed omkring spil og konsoller.

Elgiganten sælger i øvrigt også Modern Warfare 2 til 400kr. Det koster næsten £45 i England, så der er det næsten kun en halvtredser, vi snakker om.
Gravatar

#5478 HonoDelLoce 15 år siden

elwood (5476) skrev:

Men intgen tvivl om at Tomb raider serien har haft sin indflydelse på Uncharted, de har så at sige blot perfected tingene.

Man kan ikke løbe fra, at Uncharted er som snydt ud af næserne på Tomb Raider-udviklernes idé ! :) Men det ændrer ikke ved, at Uncharted overgår Tomb Raider med flere længder ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5479 ks 15 år siden

Er der ikke noget med, at Coolshop altid matcher priserne fra andre? Så hvis Elgiganten sælger Modern Warfare til 399,-, så sænker Coolshop også priserne?

Jeg foretrækker nemlig at få mine spil sendt ;)
Gravatar

#5480 HonoDelLoce 15 år siden

ks (5479) skrev:
Er der ikke noget med, at Coolshop altid matcher priserne fra andre? Så hvis Elgiganten sælger Modern Warfare til 399,-, så sænker Coolshop også priserne?

Jeg foretrækker nemlig at få mine spil sendt ;)

Du ku jo bestille online hos ElGiganten ;)

Skriv ny kommentar: