Gravatar

#141 filmz-CAADK 16 år siden

tror jeg, send dem en mail og spørg.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#142 Bony 16 år siden

#140 - Thehut sender fra en af kanaløerne, ergo er der toldrisiko. :(

Så skal jeg cancel min order - igen. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#143 Bony 16 år siden

Nu er jeg gået tilbage tíl min oprindelige bestilling hos Coolshop. Jeg ville under alle omstændigheder blive nuppet i tolden. Har på fornemmelsen at jeg er blacklistet hos de satans toldere. :)

Så sparede jeg ikke en hund alligevel. Haha.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#144 DarkLight 16 år siden

Hvad er status mht. MGO? Hvem sidder hjemme uden liv og checker det? Elwood? :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#145 dyg 16 år siden

#138 - Jeg kan da spørge ham, om den er midlertidig, hvis det skulle være. Jeg arbejder i samme virksomhed som Morten, der har lavet unrated.dk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#146 ks 16 år siden

Det ville da være interessant at vide, da jeg i hvert fald har ledt efter spilsider, der også dækker internationale sider. Der findes tonsvis af dem til film, men indtil videre er jeg ikke stødt på særlig mange indenfor spil.
Gravatar

#147 ks 16 år siden

#144 - Jeg skal ikke kunne sige hvor længe den har ligget der, men jeg har lige tændt for PS3'en og den ligger der i hvert fald nu! :D

Den fylder 741mb, og jeg er i hvert fald i gang med at downloade.

Hvornår var det egentlig, at den kunne spilles fra.. Mandag?
Gravatar

#148 DarkLight 16 år siden

Ja mandag :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#149 DarkLight 16 år siden

Selvom du ikke kan spille, kan jeg læse det er en fordel at starte spillet, fordi den henter en noget langsommelig patch.
Gravatar

#150 ks 16 år siden

Jeg har hentet selve spillet uden de store problemer, men den update der... Den kan jeg simpelthen ikke få ned. Får network error efter network error, så jeg vil gætte på, at der er voldsomt tryk på Konami's servere i øjeblikket.

Skriv ny kommentar: