Nå, men jeg er hjemme fra skole, indkøb og alt det andet dagligdags tingeltangel, så nu er jeg klar på at se om jeg kan få gang i MGO'en. Resten af dagen + natten er dedikeret til playstation og Sommerset Sprut-cider.. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Update efter en times tid online i Metal Gear. Er skuffet! Det virker som endnu et spil med flot grafik men crappy styring. Sigtekornet fungerer efter min mening slet ikke så "realistisk" som f.eks. i COD4. Derimod er det stift og svært. Det virker til tider som om at det er mere held end forstand. Så har vi X-tasten. Den bruges til både crouch, prone og til at lave et rullefald. Det sidste forekommer hvis man trykker X-knappen mens man er i bevægelse. Uheldig virkning, da ens intention f.eks. kunne have været at søge ly for fjende, men nu springer man direkte ud foran sit skjul. De fleste multiplayer spil i MGO har desuden tendens til at fremprovokere et højt tempo med massivt skyderi og minus på taktikken, hvilket ikke har været meningen eller ideen med spillet. Det er ærgeligt for det ender med at være en kage af flyvende kugler og intet overblik over hvad eller hvem der rammer. En anden irriterende ting er at hvis man uheldigvis rammer en medspiller så kan man ikke affyre sit våben i et par sekunder?! Hvad pokker er meningen med det..?
Jeg giver det en chance til senere, men tror desværre ikke at jeg ændrer mening omkring dette spil. Jeg havde for høje forventninger til betaen og spillets onlinedel. :)
Det er selvfølgelig også sjovere at spille lukkede spil med dem fra sin friendlist (herinde fra Filmz, eksempelvis). Men jeg har ikke rigtigt luret hvordan man tilføjer venner i spillet og inviterer dem til lukkede spil. Det kunne muligvis være mere interessant.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#237 Hehe jeg slet ikke kommet ind i nu forbandet trafik.
Men jeg indrømmer gerne jeg spiller MGS spillene for historien og dermed altså Singleplayer, MP var bare en lille bonus ting måske.
Ryan Payton, lød ret begejstret for MP, nu arbejder han self. også for Konami, men aligevel hans fortælling om hvordan Konami gutterne giver bank til alle lyder underholdene 8-)
Men ja Det er nok sjovest i Venner's/Filmz'ers lag.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Meget mod kærestens vilje fik jeg også presset et par timers spil ind af Metal Gear Online.
First impressions: En god bane, en skod bane. Lidt forvirrende aim system, fx har jeg endnu ikke fundet ud af, hvad "auto aim" skulle være godt for. Langsomt gameplay, men det fungerer som sådan egentlig meget godt. Hvad der til gengæld ikke virker så godt er hele pres op mod væggen/crouch systemet.
Men jeg havde det nu meget sjovt, på trods af enkelte små irritationer. Alt i alt kan jeg dog konludere: I suck!
Det tager vel lige lidt tid inden man tillæger sig konsol-FPS online talentet, I hope :)
#231 DarkLight 16 år siden
#232 ks 16 år siden
#233 DarkLight 16 år siden
#234 elwood 16 år siden
Spring hen til 24:00 Gamespot fik besøg af Folkene bag Prototype, som havde en tidlig beta udgave af spillet med, de viste gameplay fra.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#235 ks 16 år siden
Andre, der er kommet igennem og måske endda helt til at have spillet en runde af spillet? :)
#236 Bony 16 år siden
Nå, men jeg er hjemme fra skole, indkøb og alt det andet dagligdags tingeltangel, så nu er jeg klar på at se om jeg kan få gang i MGO'en. Resten af dagen + natten er dedikeret til playstation og Sommerset Sprut-cider.. :D
#237 Bony 16 år siden
Jeg giver det en chance til senere, men tror desværre ikke at jeg ændrer mening omkring dette spil. Jeg havde for høje forventninger til betaen og spillets onlinedel. :)
Det er selvfølgelig også sjovere at spille lukkede spil med dem fra sin friendlist (herinde fra Filmz, eksempelvis). Men jeg har ikke rigtigt luret hvordan man tilføjer venner i spillet og inviterer dem til lukkede spil. Det kunne muligvis være mere interessant.
#238 elwood 16 år siden
Men jeg indrømmer gerne jeg spiller MGS spillene for historien og dermed altså Singleplayer, MP var bare en lille bonus ting måske.
Ryan Payton, lød ret begejstret for MP, nu arbejder han self. også for Konami, men aligevel hans fortælling om hvordan Konami gutterne giver bank til alle lyder underholdene 8-)
Men ja Det er nok sjovest i Venner's/Filmz'ers lag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#239 Bony 16 år siden
#240 ks 16 år siden
First impressions: En god bane, en skod bane. Lidt forvirrende aim system, fx har jeg endnu ikke fundet ud af, hvad "auto aim" skulle være godt for. Langsomt gameplay, men det fungerer som sådan egentlig meget godt. Hvad der til gengæld ikke virker så godt er hele pres op mod væggen/crouch systemet.
Men jeg havde det nu meget sjovt, på trods af enkelte små irritationer. Alt i alt kan jeg dog konludere: I suck!
Det tager vel lige lidt tid inden man tillæger sig konsol-FPS online talentet, I hope :)