Gravatar

#151 elwood 16 år siden

Kort indtryk af MGS4 wow...just wow

Det der imponer mig mest er hvor seamless den går fra Cutscene til spillet, man bemærker det næsten ikke, og selve indledningen er nærmest sat op bare for at blære sig med dette 8-)

Nåja og så en anden ting hva dælen var det lige man var vidne til før spillet startede, jeg snakker om tv-programmet hehe, der må være en mening bag det, men jeg sad mest bare og grinede for mig selv og sendte MGS folkene en venlig tanke 8-)

#150 Ahh ok så var det ikke kun play.com åbenbart det da en go ting hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#152 McPeter 16 år siden

Har lige siddet og spillet Bishi-Bashi og drukket øl med en ven og veninde hele aftenen. Har også fået afprøvet PS3'ens mp3 funktion til afspilning af musik og det fungerer fantastisk.

Man kan sætte 3 forskellige "baggrunde" til når man afspiller musik - er der nogen der ved om man kan downloade andre temaer eller hvad det hedder? Kan kun vælge PS3-normal baggrund, en planet/jorden-baggrund og en hvid flimmer baggrund. Ville være fint hvis man kunne customize det endnu mere...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#153 elwood 16 år siden

Ahh for satan Kojima er syrede/genial, nu fandt jeg ud af hvad de mærkelige filmklip i starten er, det er Reklamer PMC, man kan skifte mellem dem med vidst nok L1 jeg fik en hvor David Hayter blev interviewet mens han havde The Solid Eye på hans ene øje.
Gravatar

#154 tiany 16 år siden

#153 Ja da jeg startede spillet første gang(bare lige for at få et indtryk) var det interviewet med David Hayter og anden gang var det sådan nogle der dyrkede fitness. Og så kom jeg til at bladre i indslagene - det er simpelthen genialt :D
Valar morghulis
Gravatar

#155 elwood 16 år siden

Nyeste episode af GT-TV, hvor de er på besøg hos Insomniac Games, og snakker med Ted Price omkring Ressistance 2.

Im Excited!

Seperate 8 player Co-op Campaign mmm

Should be fun.

GT-TV
Gravatar

#156 elwood 16 år siden

Så fik DarkLight også MGS4 kan jeg se hehe.

Er selv lige kommet til Act 2 nu, and Im having a blast, men nu vil jeg se lidt Batman Beyond for lige at tage en pause fra spillet.

Må indrømme jeg er ret vild med controls'ne de er klart en forbedring fra MGS2 og 3.

CQC munter jeg mig en hel del med.
Gravatar

#157 tiany 16 år siden

#156 er lige gået igang med Act 3. Stadig imponeret over spillet :)
Jeg ved stadig ikke helt hvad jeg skal synes om styringen, jeg kunne godt lide den gamle styring.
Valar morghulis
Gravatar

#158 elwood 16 år siden

#157 Det var mest alle de knapper der sku holdes nede der irrweterde mig.

Og kameraret ahh soo much better 8-)
Gravatar

#159 elwood 16 år siden

Det er stadigvæk advanceret nu her, med alle mulige muligheder, men det er blevet en del nemmer og styre efter min mening.
Gravatar

#160 DarkLight 16 år siden

Ja, jeg var nede og købe det i går. Kunne ikke lade være ;)

Og ja, det er supergodt! Omend det har et par små trælse ting, som dog er meget typisk MGS. Men til at leve med.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: