Ps3 demo'en af stranglehold er spøjs, det er som om lyden er afdæmpet i forhold til 360, og så har den sågar hakket et par gange altså hvor den stod hel stille i få sec.
Noget siger mig de har rushet den her demo lidt hurtig ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det ikke svært og se hvilken spilserie den her trailer opbygning er fra, tror faktisk godt selve spillet kan gå hen og blive sjovt, jeg har det hvertfald på min Buy liste indtil videre.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#101 DarkLight 17 år siden
#102 filmz-Kadann 17 år siden
Bare husk at lade være med at have USB-udstyr tilsluttet når du forsøger de gamle, det kan den åbenbart ikke lide. :)
#103 Bony 17 år siden
Er der nogen der lige kan fortælle mig hvor man ser noget så simpelt som ens harddiskplads på PS3'eren? Kan simpelthen ikke finde det nogen steder..
#104 filmz-Kadann 17 år siden
System Settings -> System Information
#105 elwood 17 år siden
Ikke officiel
God of War 2 virker heldigvis, så det jo godt, men mig og
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#106 DarkLight 17 år siden
#107 elwood 17 år siden
Noget siger mig de har rushet den her demo lidt hurtig ud.
#108 elwood 17 år siden
Det ikke svært og se hvilken spilserie den her trailer opbygning er fra, tror faktisk godt selve spillet kan gå hen og blive sjovt, jeg har det hvertfald på min Buy liste indtil videre.
#109 DarkLight 17 år siden
Den har ikke hakket her ved mig. Og jeg bemærker nu heller ikke noget ved lyden. Men jeg har nu heller ikke noget sammenligsgrundlag.
Men derudover er det da et dårligt spil :)
#110 elwood 17 år siden