Tjekkede lige rundt omkring ang. stranglehold, der er åbenbart flere som oplever det samme.
Oh well back to Bioshock then
Zeus?
du kan rende mig et vidst sted! grrr, But I will be back!
Btw EA har lige haft et arrangement her i Onsdags, hvor de vidste masser spil frem.
Battlefield: Bad Company ser sjovt ud, tænk Merchenaries 2/battlefield 1.person
Man kan smadre huse og andre ting i stor stil (ala Red Faction, dog ser det ud til at være mere voldsomt heri), så man skal ikke blive forskrækket hvis fjenden lige pludselig har fjernet væggen i det Hus du gemte dig så trygt i 8-)
Og så har det humor..
Army of two ser også intressant ud, tænk Gers of War med ekstrem vægt på Co-op.
Burnout Paradise: ser også fantastisk ud gameplay mæssigt
The Simpsons Game har jeg kort nævnt, men det ser ret sjovt ud, og tror det kan komme op på højde med Hit n' run selv om genrene er vidt forskellige.
Men Læs mere om de her spil og alle de andre lige Her
Ærger mig egentlig ret meget over at der ikke findes nogle der lejer PS3 titler ud her i DK. Lair er vist oplagt til det, for at se om det er noget man gider spille.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg har lige logget på og sku lige spille lidt arcade games, når jeg går ind under arcade, ser jeg alle mine spil men så fjernes de lige pludselig, og nu siger den jeg ikke har nogen arcade games.
Ahvad?
8-)
Edit: efter en genstart er de her igen mystisk.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er der nogen problemer ved at skrive sine visa info til sin US account (ikke UK) når nu adresse og lignende er falsk? Kan man så stadig købe/downloade uden problemer?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#111 elwood 17 år siden
Oh well back to Bioshock then
Btw EA har lige haft et arrangement her i Onsdags, hvor de vidste masser spil frem.
Battlefield: Bad Company ser sjovt ud, tænk Merchenaries 2/battlefield 1.person
Man kan smadre huse og andre ting i stor stil (ala Red Faction, dog ser det ud til at være mere voldsomt heri), så man skal ikke blive forskrækket hvis fjenden lige pludselig har fjernet væggen i det Hus du gemte dig så trygt i 8-)
Og så har det humor..
Army of two ser også intressant ud, tænk Gers of War med ekstrem vægt på Co-op.
Burnout Paradise: ser også fantastisk ud gameplay mæssigt
The Simpsons Game har jeg kort nævnt, men det ser ret sjovt ud, og tror det kan komme op på højde med Hit n' run selv om genrene er vidt forskellige.
Men Læs mere om de her spil og alle de andre lige Her
Ahh okay så lige lidt links til trailers
The Simpsons Game
Bad Company
Army of Two
Burnout Paradise
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#112 elwood 17 år siden
#113 DarkLight 17 år siden
#114 elwood 17 år siden
Har lige signet op til COD 4 beta(360) for UK, nu må vi se om jeg kommer igennem hehe.
#115 elwood 17 år siden
Alternativ trailer hehe.
#116 filmz-NeoDk 17 år siden
Rock band Trailer, den er for fed! :D
Lair, det skal bare bestilles og games på pspen eller på ps3en, det må jeg finde ud af når jeg har bestilt det fra usa :D:D::D:D
Jeg er GLAD I DAG!!!! :D:D:
#117 elwood 17 år siden
Jeg har lige logget på og sku lige spille lidt arcade games, når jeg går ind under arcade, ser jeg alle mine spil men så fjernes de lige pludselig, og nu siger den jeg ikke har nogen arcade games.
Ahvad?
8-)
Edit: efter en genstart er de her igen mystisk.
#118 Bony 17 år siden
#119 DarkLight 17 år siden
#120 HeavyClaus 17 år siden
Jeg har købt et par PSone titler fra US storen. Så der burde ikke
være nogen problemer! :-)