Så har de ikke tjekket godt nok :-S Det lykkedes hvertfald mig første gang, så har slet ikke overvejet det ikke kunne lade sig gøre :-S Går ud fra du har prøvet og blev afvist?
#123, jeg har slet ikke hørt om nogle der har fået det til at virke trods rigtig mange har forsøgt. Når man forsøger at købe noget, så checker Sony adressen der tilhører Visa-kortet. Hvis det er uden for USA bliver man afvist.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#119 - Okay, tak. Mente godt det var sådan noget lignende. Der er dog på nuværende tidspunkt, alligevel ikke noget derinde som jeg er fristet af at købe. Holder mig lidt til de mange dejlige, gratis treats derinde.. EDIT: Og hvis det skulle ske er der jo stadig UK kontoen at købe fra.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Forresten så har jeg et spørgsmål angående opscaleringen af DVD. Hvordan får jeg det bedste billede med PS3'eren på fjernsynet (1080i)?
Der er nemlig tre valgmuligheder og kan ikke rigtigt finde ud af forskellen på de tre. Normal, Double Scale, Full Screen. Jeg har den i øjeblikket på Full Screen, men er det optimalt?
Og er der andre indstillinger jeg skal huske på (at slå til eller fra) når jeg ser opscaleret DVD..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#121 elwood 17 år siden
Instructions Guide
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#122 DarkLight 17 år siden
Sjovt Heavenly Sword review
#123 HeavyClaus 17 år siden
Så har de ikke tjekket godt nok :-S Det lykkedes hvertfald mig første gang, så har slet ikke overvejet det ikke kunne lade sig gøre :-S Går ud fra du har prøvet og blev afvist?
#124 DarkLight 17 år siden
Når man forsøger at købe noget, så checker Sony adressen der tilhører Visa-kortet. Hvis det er uden for USA bliver man afvist.
#125 elwood 17 år siden
Tjek i øvrigt hans The Darkness review ud det er hyleskægt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#126 HeavyClaus 17 år siden
Det var da sjovt! Må have ramt en eller anden heldig adresse så? Eller også har de indført tjek efter jeg købte? :-S
#127 DarkLight 17 år siden
#128 Bony 17 år siden
#129 Bony 17 år siden
Der er nemlig tre valgmuligheder og kan ikke rigtigt finde ud af forskellen på de tre. Normal, Double Scale, Full Screen. Jeg har den i øjeblikket på Full Screen, men er det optimalt?
Og er der andre indstillinger jeg skal huske på (at slå til eller fra) når jeg ser opscaleret DVD..?
#130 Bony 17 år siden
Og er det noget i selv bruger..?