Nej, ikke lige dén fejl, men jeg har heller ikke loaded den demo.
Jeg får en i retning af "An error occurred. You have been locked out of playstation net" el. lign, og så står der et fejlnummer. Den kommer gentagne gange, både når jeg spiller og når jeg er i menuen. Når den optræder kan jeg ikke gå online på nogen måde. Det mærkelige er, at beskeden primært kommer, mens jeg spiller offline. (Jeg har kun prøvet at spille online 3 gange, og da er det gået fint)
Høre lidt gamepodcast's Egm snakker om Heavenly Sword, eller Heavenly Short som de kalder det, de snakker om det stopper meget pludselig, og det er vidst kun 5-6 kapitler.
Oh well there is still Ratchet, og Uncharted for me.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#138 lad mig sige det sådan her, der nok større chance for at jeg snakker mig HS end L, så'en som det ser ud nu 8-)
Kom ind i COD 4 MP beta'en igår damm den er et blast, Warhawk har jeg ikke haft fornøjelse af endnu, de gange jeg har forsøgt har det været umuligt at komme ind.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#131 filmz-Kadann 17 år siden
http://folding.stanford.edu/
#132 filmz-DocDoom 17 år siden
#133 Bony 17 år siden
#134 filmz-DocDoom 17 år siden
Jeg får en i retning af "An error occurred. You have been locked out of playstation net" el. lign, og så står der et fejlnummer. Den kommer gentagne gange, både når jeg spiller og når jeg er i menuen. Når den optræder kan jeg ikke gå online på nogen måde. Det mærkelige er, at beskeden primært kommer, mens jeg spiller offline. (Jeg har kun prøvet at spille online 3 gange, og da er det gået fint)
#135 elwood 17 år siden
Oh well there is still Ratchet, og Uncharted for me.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#136 HeavyClaus 17 år siden
Jeg ved det virkelig ikke. Faktum er jo at det har kunne lade sig gøre! :-)
#137 elwood 17 år siden
#138 DarkLight 17 år siden
#139 elwood 17 år siden
Kom ind i COD 4 MP beta'en igår damm den er et blast, Warhawk har jeg ikke haft fornøjelse af endnu, de gange jeg har forsøgt har det været umuligt at komme ind.
#140 elwood 17 år siden