Jeg tror at fullscreen er bedst til widescreen ting. Og normal og double er til 4:3... Mener den trækker billedet hvis du sætter noget i 4:3 på og stiller den til fullscreen...
#142 - Det der Battlefield: Bad Company ser fandme også cool ud! :D
#143 - Okay, tak. Så lader jeg den bare blive på fullscreen. :) Jeg prøvede ellers at skifte mellem normal og fullscreen men syntes ikke rigtigt at jeg kunne se nogen stor forskel.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Damm jeg er ved at falde ned af stolen af grin, især af Engineer, og Heavy Weapons Guy (er dog mere en teknisk demo i forbindelse med Dx10 og Nvidias nye kort)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#141 Bony 17 år siden
#140 - Uhh, det spil har jeg glædet mig til. Bliver fedt endelig at prøve det.. :P
#142 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#143 HeavyClaus 17 år siden
Jeg tror at fullscreen er bedst til widescreen ting. Og normal og double er til 4:3... Mener den trækker billedet hvis du sætter noget i 4:3 på og stiller den til fullscreen...
#144 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg bilder også mig selv om da det ser bedste ud med fullscreen-valget, men jeg har haft lidt svært ved at se forskel. :)
#145 Bony 17 år siden
#143 - Okay, tak. Så lader jeg den bare blive på fullscreen. :) Jeg prøvede ellers at skifte mellem normal og fullscreen men syntes ikke rigtigt at jeg kunne se nogen stor forskel.
#146 elwood 17 år siden
Damm jeg dør konstant men f.bip! det er fedt.
#147 elwood 17 år siden
i forbindelse med TF 2 har valve lavet nogle character trailers, der fortæller lidt om hvem de forskellige personer er.
Soldier
Engineer
Heavy Weapons Guy
Damm jeg er ved at falde ned af stolen af grin, især af Engineer, og Heavy Weapons Guy (er dog mere en teknisk demo i forbindelse med Dx10 og Nvidias nye kort)
#148 filmz-Kadann 17 år siden
Sniperen er jeg ret vild med.. totalt Crocodile Dundee :D
#149 Bates 17 år siden
Er det et spil der er lige rundt om hjørnet?
#150 elwood 17 år siden