Gravatar

#151 DarkLight 17 år siden

IGN har spillet den "nye" Manhunt 2 og kommenterer på forskellen. Det ser ikke godt ud... :(
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#152 Bony 17 år siden

#147 - Er det bare mig eller er "Soldier" og "Heavy Weapons Guy" ikke samme link..? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#153 elwood 17 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#154 elwood 17 år siden

#151 Velkommen til gæsteskriveren DarkLight på denne episode

Det ser ikke hel så godt ud for vores helt mere som DarkLight har gjort opmærksom på, hvad skal der dog blive af vores helt, følg med i næste afsnit af Da Manhunt 2 fik en AO-rating

Det er trist at se Rockstar blive nødt til at ændrer på netop den ting som netop var det "facinerene" ved spillet, jeg tør vædde med gamespot forummet er fuld af arige små teenager nu der brokker sig over dette 8-)

Jeg synes personlig bare det er trist at vi ikke selv får lov til at fortage et valg, med hvad vi vil se.

Men sagen her i Europa er da ikke afgjort endnu så vidt jeg ved ? jeg mener ESRB har ikke noget med Europa at gøre vel.

Så hvis det får en M-rating (I doubt it, but hope for it) burde vi teknisk set vel ku få en uændrede version, spørgsmålet er så om Rockstar vil lave to udgaver og frigiv på markedet, og dette tviler jeg lidt på.

Edit: tjekkede lige gamespot, yep they are Pissed 8-)

Gravatar

#155 DarkLight 17 år siden

#154, tak tak :)
Til gengæld skulle der være et AO leak ude til PS2 :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#156 elwood 17 år siden

noget helt andet og mere voldigt, har reseveret Super Paper Mario, som sku komme ud på fredag. Ahhh hvis så bare lige jeg ku finde et component kabel til min Wii, så ville det være godt.

Gravatar

#157 DarkLight 17 år siden

#156, er det mig der blander ting sammen, men er Super Paper Mario ikke til VC? Eller er det bare Paper Mario?
Personligt venter jeg mest på Corruption og Galaxy :P
Gravatar

#158 elwood 17 år siden

#157 Det første hed paper mario og var til N64, Gamecube udgaven hed paper Mario the tousand(tusind) years door

og Wii udgaven hedder Super paper Mario.

Og yep self. glæder jeg mig også til Mario Galaxy læs mest ventede Wii spil for mit vedkomne, men jeg har altid godt ku li den skøre humor i Paper mario spillene, Nintendo tager lidt pis på sig selv i de spil.
Gravatar

#159 Bony 17 år siden

Hva så? Var folk herinde klar på noget Motorstorm..? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#160 elwood 17 år siden

hehe ved ikke rigtig hvor meget tid jeg får i dag, er gang med oprydning og indkøb min far kommer på besøg imorgen og jeg kommer direkte fra arbejde i morgen og skal igang med maden, så alt skal være klart inden.

Men når jeg får tid en dag, så er jeg da frisk, der kan evt. aftales noget her på tråden for os ps3 ejer, så må folk se om de kan.

Skriv ny kommentar: