Tilføjelse til #170 - Kan det være min lysindstilling på fjernsynet som er indstillet forkert? Kan en skærm som er for lys, danne disse sort/grå firkanter i billedet på mørke steder..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#170 Jeg tror nok jeg har samme problem, og (uden at være sikker) så tror jeg det har noget med komprimeringen at gøre.
Min "The Fountain" Blu-ray, gå helt amok, nogle steder i de sorte områder, og det lyder som det samme som du beskriver.
Derud over er det også nogle film, der "hænger" i de sorte områder forstået på den måde, at f.eks en hvid tekst på en sort baggrund, Kan stadig ses (dog svagt) efter den er forsvundet, lidt som om det er brændt ind i skærmen, men lige så snart der har været et andet billede så er det væk. Her taler vi både DVD og Blu-ray, dog er det mest Blu-ray der er ramt af det.
Så jeg er også interesseret i at høre en evt. løsning på problemerne.
Har lige spillet lidt Halo 3 damm Brutes de giver en kamp til stregen på Heroic Sværhedsgraden, de flusher ind ud med granater og tager alternative ruter, og de bruge taktik, deres sniper holdes i baggrunden, så de gør det svært for mig at trænge fremad, før jeg har nedlagt dem, plus de bruger udstyr som Bubbleshield, og Deployable Cover fornuftigt.
Og så er jeg meget bange for Brute Hammer'en, for satan jeg fik et shock første gang Master Cheif bliver losset flere meter op i luften, fordi han kommer i nærkontakt med den.
Heroic er klart sværdhedsgraden det skal spilles på første gang, har slet ikke rørt de andre grader endnu.
Og ja Forge er præcis så sjov at lege rundt i, som jeg havde håbet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#176 korrekt X er den famøse Equipment knap, så det afhænger af hvad eqipment du har samlet op (du kan kun ha et af gangen)
Hehe der ikke noget bedre end og se et par Brutes aktivere bubbleshield og så står trygt derinde og vente på jeg kommer ind, så de kan nakke mig, men hvis man lige hurtigt bare stikker hovedet ind og smider en granat og hopper ud igen så spreder panikken sig hehe.
Der er satme også blevet indtalt en hel afsindig mængde dialog til fjenden, og den er scriptet til at tage hensyn til siuationen, f.eks. Grunt's har en hel del sjove ting og sige omkring The Demon.
Grunt "nooo he was my best friend... you are so dead Demon"
Grunt når man når at gemme sig "I lost Him, No wait I found him again"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#171 Bony 17 år siden
#172 Bony 17 år siden
#173 aknot 17 år siden
Min "The Fountain" Blu-ray, gå helt amok, nogle steder i de sorte områder, og det lyder som det samme som du beskriver.
Derud over er det også nogle film, der "hænger" i de sorte områder
forstået på den måde, at f.eks en hvid tekst på en sort baggrund, Kan stadig ses (dog svagt) efter den er forsvundet, lidt som om det er brændt ind i skærmen, men lige så snart der har været et andet billede så er det væk. Her taler vi både DVD og Blu-ray, dog er det mest Blu-ray der er ramt af det.
Så jeg er også interesseret i at høre en evt. løsning på problemerne.
#174 elwood 17 år siden
Og så er jeg meget bange for Brute Hammer'en, for satan jeg fik et shock første gang Master Cheif bliver losset flere meter op i luften, fordi han kommer i nærkontakt med den.
Heroic er klart sværdhedsgraden det skal spilles på første gang, har slet ikke rørt de andre grader endnu.
Og ja Forge er præcis så sjov at lege rundt i, som jeg havde håbet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#175 Corgan 17 år siden
#174:
Jeg har muligvis overset det... men hvordan bruger man bubbleshields?
#176 myggen 17 år siden
#177 elwood 17 år siden
Hehe der ikke noget bedre end og se et par Brutes aktivere bubbleshield og så står trygt derinde og vente på jeg kommer ind, så de kan nakke mig, men hvis man lige hurtigt bare stikker hovedet ind og smider en granat og hopper ud igen så spreder panikken sig hehe.
Der er satme også blevet indtalt en hel afsindig mængde dialog til fjenden, og den er scriptet til at tage hensyn til siuationen, f.eks. Grunt's har en hel del sjove ting og sige omkring The Demon.
Grunt "nooo he was my best friend... you are so dead Demon"
Grunt når man når at gemme sig "I lost Him, No wait I found him again"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#178 DarkLight 17 år siden
#179 myggen 17 år siden
#180 filmz-DocDoom 17 år siden