#180: Jeg synes ikke lige du fsva. Halo går glip af så meget, men det er selvsagt smag og behag. Jeg har dog ikke fået spillet 4-way coop endnu, og når jeg gør, ændrer jeg sikkert mening.
I min bog er efterårets største shooter Call of Duty 4, og multiplayerdelen kommer til at være en værdig konkurrent til Halo 3. Derudover tror jeg Team Fortress 2 bliver fantastisk, og begge spil kommer mig bekendt til PS3.
#182 hehe Yep COD4 skal nok blive rigtig godt, Beta'en er hvertfald rigtig fed.
Men vi må heller ikke glemme tyskerne og deres Crysis, det skal nok også få langet et par eksemplare over disken.
Newsflash TF2 er fantastisk spiller beta'en.
Generelt bliver November den onde månede at komme hjem til for min pengepung.
Ratchet and Clank (udskudt til 30 October) og jeg er hjemme igen 2 November
Assasins Creed, Uncharted, Kane And Lynch, Mario Galaxy, Mass Effect, COD 4 tror jeg også er November release og en hel del andre jeg sikkert har glemt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det fedeste ved COD4 demostrationen var Camo, da man ser ens makker har lægget lige ved siden af en hele tiden, og pludselig rejser sig op, damm det ser fedt ud, det her var intet trick det var Camo der virkede, hvis man ikke ved hvor man skal se efter vil man ikke opdage ham.
Det samme overføres i MP, hvor jeg ikke har tal på hvor mange gange de satans Sniper har skåret halsen over på mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#183: Enig i at der er masser af andre gode spil (ser allermest frem til Mass Effect - Bioware har endnu ikke fejlet), nu var meningen bare at påpege fede Halo-alternativer til PS3, som jeg i øvrigt ikke har så godt styr på.
Glæder mig meget til TF2, godt at høre, at det er så fedt som det burde være. Har gennemspillet det selv før det blev 'officiel' med 1.5, det er et suverændt multiplayerspil. Det lagde i den grad grunden for team- og class based multiplayer.
#186 Hehe ja Mass Effect skal nok blive stort, er meget spændt på dialog træet om det virkelig er så gennemtænkt som diverse Trailers og Previews har antydet.
Har netop modtaget Mass Effect Revelation, som er en lille paper bag bog som går forud for begivenhederne i Mass Effect, den er skrevet er samme mand som står bag historien til Mass Effect, Den er ikke nødvendig at læse, men hey med så stort et univers så skal jeg suge alt til mig.
Hvor har du købt den? Jeg synes ikke jeg har kunnet finde den i den hos de gængse forhandlere. Jeg har dog lige kigget, og kan bl.a. nu se den hos play.com til €8.49. Den nupper jeg nok ved lejlighed.
#181 elwood 17 år siden
Kane and Lynch Interview, ved ikke om linket virker korrekt, men det et forsøg.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#182 myggen 17 år siden
I min bog er efterårets største shooter Call of Duty 4, og multiplayerdelen kommer til at være en værdig konkurrent til Halo 3. Derudover tror jeg Team Fortress 2 bliver fantastisk, og begge spil kommer mig bekendt til PS3.
#183 elwood 17 år siden
Men vi må heller ikke glemme tyskerne og deres Crysis, det skal nok også få langet et par eksemplare over disken.
Newsflash TF2 er fantastisk spiller beta'en.
Generelt bliver November den onde månede at komme hjem til for min pengepung.
Ratchet and Clank (udskudt til 30 October) og jeg er hjemme igen 2 November
Assasins Creed, Uncharted, Kane And Lynch, Mario Galaxy, Mass Effect, COD 4 tror jeg også er November release og en hel del andre jeg sikkert har glemt.
#184 filmz-DocDoom 17 år siden
#185 elwood 17 år siden
Det samme overføres i MP, hvor jeg ikke har tal på hvor mange gange de satans Sniper har skåret halsen over på mig 8-)
#186 myggen 17 år siden
Glæder mig meget til TF2, godt at høre, at det er så fedt som det burde være. Har gennemspillet det selv før det blev 'officiel' med 1.5, det er et suverændt multiplayerspil. Det lagde i den grad grunden for team- og class based multiplayer.
#187 elwood 17 år siden
Har netop modtaget Mass Effect Revelation, som er en lille paper bag bog som går forud for begivenhederne i Mass Effect, den er skrevet er samme mand som står bag historien til Mass Effect, Den er ikke nødvendig at læse, men hey med så stort et univers så skal jeg suge alt til mig.
#188 myggen 17 år siden
#189 elwood 17 år siden
og så bestilte jeg den hos Saxo
alt i alt ca. 80 kr.
#190 elwood 17 år siden