#173 - Det lyder godt nok som det samme problem. Jeg har også oplevet noget hen af det samme som du omtaler, med skrift som bliver stående på skærmen lidt tid. Dog har jeg ikke haft min blu-ray igang endnu, så kan ikke sige om det også sker her.
Er der nogen der har eventuelle løsninger?
#181 - Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår hypen omkring "Kane & Lynch" spillet. Hvad er det præcis der gør det mere interessant end andre spil i samme stil? Jeg synes ikke jeg har set noget endnu som har overbevist mig om at det er en titel der er værd at kigge nærmere på.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#195 Der er heller ikke en rigtig hype, men når det er dansk så er det lidt mere spændende synes jeg altid, for at se om hvor godt det klare sig, jeg synes bare det var en munter video fordi man tydligt ku høre det er Dansk.
Men jeg tror nu nok det skal blive underholdende nok, ikke GOTY men mindrer kan også gøre det.
Har lige spillet Jericho Demo'en på 360 og damm det spil ku godt gå hen og blive intressant, det var en ganske kort demo, emn det jeg spillede lovede ret godt må jeg sige, for et godt stemnings fuldt Clive Barker spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#198 hehe yep kan godt huske da han fortalte om det, aligevel ret imponerende, men DS'en styrke er i dens styremåde, det er til den de gode spil skal udvikles, grafisk siger mig ikke så meget på DS, Men derfor imponeres jeg stadig gang på gang over dens titler.
Zelda Phantom Hourglass ser forøvrigt ud til at få gode anmeldelser rundt omkring.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
* Same Old Song and Dance (by Aerosmith) * Helicopter (by Bloc Party) * Stricken (by Disturbed) * Monsters (by Matchbook Romance) * Before I Forget (by Slipknot) * Kool Thing (by Sonic Youth) * When You Were Young (by The Killers) * Devil Went Down to Georgia (as made famous by Charlie Daniels Band) * Sunshine of Your Love (as made famous by Cream) * Holiday in Cambodia (as made famous by Dead Kennedys) * Cliffs of Dover (as made famous by Eric Johnson) * Hit Me with Your Best Shot (as made famous by Pat Benetar) * Black Magic Woman (as made famous by Santana) * Story of My Life (as made famous by Social Distortion) * Pride and Joy (as made famous by Stevie Ray Vaughn) * The Seeker (as made famous by The Who) * Black Sunshine (as made famous by White Zombie)
Enjoy
#191 elwood 17 år siden
Pas på hvis i møder hende Online 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#192 myggen 17 år siden
#193 elwood 17 år siden
Mmm bunkevis af nye Super Mario Galaxy billeder!
SMG
#194 elwood 17 år siden
Thank you sincerely for your participation in the Call of Duty 4: Modern Warfare Xbox 360 Multiplayer Beta.
Much Respect,
~Charlie Oscar Delta Staff
#195 Bony 17 år siden
Er der nogen der har eventuelle løsninger?
#181 - Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår hypen omkring "Kane & Lynch" spillet. Hvad er det præcis der gør det mere interessant end andre spil i samme stil? Jeg synes ikke jeg har set noget endnu som har overbevist mig om at det er en titel der er værd at kigge nærmere på.
#196 elwood 17 år siden
Men jeg tror nu nok det skal blive underholdende nok, ikke GOTY men mindrer kan også gøre det.
Har lige spillet Jericho Demo'en på 360 og damm det spil ku godt gå hen og blive intressant, det var en ganske kort demo, emn det jeg spillede lovede ret godt må jeg sige, for et godt stemnings fuldt Clive Barker spil.
#197 elwood 17 år siden
Ignorer Video Kvaliteten det ser bedre ud i spillet self.
SMG
#198 DarkLight 17 år siden
#199 elwood 17 år siden
Zelda Phantom Hourglass ser forøvrigt ud til at få gode anmeldelser rundt omkring.
#200 elwood 17 år siden
* Same Old Song and Dance (by Aerosmith)
* Helicopter (by Bloc Party)
* Stricken (by Disturbed)
* Monsters (by Matchbook Romance)
* Before I Forget (by Slipknot)
* Kool Thing (by Sonic Youth)
* When You Were Young (by The Killers)
* Devil Went Down to Georgia (as made famous by Charlie
Daniels Band)
* Sunshine of Your Love (as made famous by Cream)
* Holiday in Cambodia (as made famous by Dead Kennedys)
* Cliffs of Dover (as made famous by Eric Johnson)
* Hit Me with Your Best Shot (as made famous by Pat Benetar)
* Black Magic Woman (as made famous by Santana)
* Story of My Life (as made famous by Social Distortion)
* Pride and Joy (as made famous by Stevie Ray Vaughn)
* The Seeker (as made famous by The Who)
* Black Sunshine (as made famous by White Zombie)
Enjoy