Okay, så er det jo relativt simpelt i Europa. Jeg troede man gsoå kunne få 20- og 80GB-udgaven i Europa. Dvs. der indtil nu kun har været en eneste PS3-model i Europa?
Jeg har set 20GB-udgaven i DK, men det har sandsynligvis været parallelimport, da jeg ikke har set den hos andre end én forhandler og den ikke officielt er lanceret i EU.
Men ja, det er simpelt, hvis man holder sig til EU-udgaverne.
PS3: Var jeg naiv, da jeg - inden inden jeg købte PS3 - troede, at man kunne gå "rigtigt" online via den, altså på internettet anden end Playstations website? Ja, det troede jeg altså. Jeg vil ikke sige, at jeg blev skuffet, for jeg har en bærbar computer, der altid er online, men det undrer mig dog. Nå, det er sikkert for at forhindre hacking, der kunne give Sony søgsmål på halsen.
#241 myggen 17 år siden
#242 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har set 20GB-udgaven i DK, men det har sandsynligvis været parallelimport, da jeg ikke har set den hos andre end én forhandler og den ikke officielt er lanceret i EU.
Men ja, det er simpelt, hvis man holder sig til EU-udgaverne.
#243 myggen 17 år siden
#244 DarkLight 17 år siden
#245 McPeter 17 år siden
#246 filmz-Kadann 17 år siden
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?pr...
#247 El vez 17 år siden
500€ for 60gb startpakken med 2 controllere og enten motorstorm+resistance eller heavenly sword+etellerandet F1 spil.
#248 filmz-Fjolle 17 år siden
#249 DarkLight 17 år siden
11 hours 39 mins
#250 filmz-DocDoom 17 år siden
Andre, der har troet noget lignende?