Gravatar

#11 dyg 15 år siden

I dag faldt jeg over en tråd på AVSForum, hvor OP har købt to forskellige G45 boards og så fortæller han lidt om hans bygnings-proces. Ganske god tråd.

Derudover har han et super lækkert kabinet, Lian Li PC-C37, som jeg straks har short-listed.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 Norrah 15 år siden

Jeg er igang med et lignende projekt. Lige pt bruger jeg godt nok bare min almindelige pc.
Men jeg har et problem.

DTS-HD MA. Eftersom Auzentech ikke kan nosse sig færdig og få kortet ud. Jamen så har jeg faktisk ikke nogen mulighed for at sende signalet ud. Hvordan løser i det?
Gravatar

#13 Scherlund 15 år siden

#12 Muligvis et af de nye HD48xx grafikkort fra AMD/ATI som kan sende den LPCM lyd over HDMI. De udvikler dog en del varme så det er måske ikke lige frem de bedste kort at smide i et lille kabinet.
Gravatar

#14 El vez 15 år siden

Kan signalet ikke overføres analogt?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 dyg 15 år siden

Som jeg har forstået det, og nu er jeg ikke noget teknisk geni, så ret mig endeligt, så skulle det være muligt med de nye G45-kort.

Taget fra Gigabyte's beskrivelse:
Blu-ray/HD DVD Full Rate Audio Support
The ALC889A enables high quality Full Rate Lossless Audio for content protected media and support for both Blu-ray and HD DVD formats for an exhilarating home theater entertainment experience.

7.1+2 Channel High Definition Output
The ALC889A provides support for 7.1 sound playback, plus 2 channels of independent stereo output (multiple streaming) through the front panel stereo outputs.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 dyg 15 år siden

Jeg tror nu, at jeg er ved at have fundet de dele jeg skal bruge. Jeg sætter min ps3 til salg inden weekenden og håber på at skyde den af i næste uge.

Her er min "endelige" plan:
Antec Fusion Black 430
Gigabyte GA-EG45M-DS2H
Core 2 Duo E7300 + Scythe NINJA mini SCMNJ-1000
Corsair XMS2 2 x 2 GB
WD Caviar Blue WD1600AAJS 160 GB
PlextorPX-B300SA
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 Norrah 15 år siden

#15 er 7.1 LPCM eller kan det sendes i rigtige formater som DTS-HD MA?
Ellers skal du vente på at auzentech for deres kort ud med HDMI.
Gravatar

#18 filmz-vassago 15 år siden

#16: hvad skal du have for din PS3?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 dyg 15 år siden

#17 - Det er nok kun 7.1 LPCM.

#18 - Er ikke helt sikker, der følger en del skrammel med (ekstra controller, ladestation, 8 spil incl. Rock Band). Regnede oprindeligt med 4500, men skal lige have undersøgt markedet inden jeg sælger.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: