Gravatar

#41 DarkLight 13 år siden

Hvorfor kopiere? I praktisk bliver det hurtig irriterende at skulle opretteholde 2 lagre. Stream er det eneste der virker.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#42 Patriarch 13 år siden

2 lagre? Planen er at alt hvad jeg ofte skal bruge - min musik og evt. billeder - er tilgængeligt uden at tænde en computer et andet sted. Så derfor er jeg ved at overfører min musik fra PC til PS3... Eller taler vi forbi hinanden?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#43 DarkLight 13 år siden

Okay. Jeg troede du også havde de ting på din computer.
Hvordan har du det med at smide alle billeder og musik på en enkelt lille 2.5" harddisk?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#44 McPeter 13 år siden

Jeg har min PC stående i soveværelset, så jeg har ikke noget problem med det - den er næsten altid tændt alligevel. Synes det er fint at vedligeholde det på min PC og så streame via TVersity til min PS3 efter behov. Den kan både streame mp3 og billeder og video, så det er ikke engang noget problem for feriebillederne og videoklippene.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#45 Patriarch 13 år siden

DarkLight (43) skrev:
Okay. Jeg troede du også havde de ting på din computer.
Hvordan har du det med at smide alle billeder og musik på en enkelt lille 2.5" harddisk?


Well, disken er på 250gb og alle mine billeder er vel en godt 8gb eller noget. Jeg beholder det stadig på min PC - jeg vil bare ikke være afhængig af at have den tændt for at have adgang til musik og billeder.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#46 Patriarch 13 år siden

Utyske (31) skrev:

Jeg ved dog at Logitech har lavet en fjernbetjening der understøtter bluetooth, men den koster på den forkerte side af 1000 kr.


Hvilken Logitech er det jeg skal have fat i?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#47 HonoDelLoce 13 år siden

#46

Så vidt jeg ved, så har Logitech endnu ikke lavet en universal-fjernbetjening, der kan styre PS3 uden køb af ekstra-udstyr (modtager du sætter iUSB-porten på PS3'en) - og jeg er meget i tvivl om den kan tænde PS3'eren..

Jeg er nemlig selv på udkig efter noget lignende :D Har kigget på Logitechs Harmony (mener den hedder 900) - men den er knald-dyr, og kan ikke få definitivt svar på, om den kan tænde for PS3'en.. Hvis ikke den kan, er det nemlig fuldstændig lige meget :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#48 HonoDelLoce 13 år siden

Nu har jeg lige været ved at kigge lidt på nettet igen..

Efter sigende skulle SMK's Blu-Link være god til formålet (både PS3 og almindelig fjern-betjening-erstatning:D) med PS3-specifikke knapper, indbygget blue-tooth og andet gøgl.. Og med en PS3-Home-knappen burde den endda kunne tænde PS3'en..

Nu skal jeg bare have fundet et sted at købe den :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#49 Patriarch 13 år siden

Super. Tak for det. :)

[edit] Ja - du må lige sige hvis du finder et sted man kan købe den. Jeg gør det samme :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#50 HonoDelLoce 13 år siden

Det kan du tro.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: