Gravatar

#31 filmz-Utyske 14 år siden

Mulighederne er begrænsede.

PS3 bruger bluetoothfjernbetjening, så du skal enten have fat i en fjernbetjening der understøtter dette, eller en IR-modtager til PS3, som kan samarbejde med en universalfjernbetjening. En selvstændig IR-modtager betyder typisk at du ikke kan starte maskinen fra fjernbetjeningen, men må lette røven hver gang.

Jeg ved dog at Logitech har lavet en fjernbetjening der understøtter bluetooth, men den koster på den forkerte side af 1000 kr.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#32 Patriarch 14 år siden

Takker.

Ved du noget om støjniveauet? Mest ved film og musik da jeg nok ikke kommer til at spille så meget.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#33 McPeter 14 år siden

Ved ikke om det er korrekte tal men fandt dette:

http://www.videogamesblogger.com/2007/11/30/how-lo...

Når du spiller musik fra harddisk eller netværk har du jo ikke en CD/DVD/BD der roterer, så den er nok tættere på "doing nothing" som er forholdsvist lavt ved 23,5 dB.

Personligt synes jeg ikke den larmer nok til at jeg lægger mærke til det ved daglig brug. Kan nogle gange være lidt lyd lige når man indlæser en disc, men det er også det.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#34 davenport 14 år siden

Jeg synes nu heller ikke en PS3 larmer nævneværdigt. Blæseren kører når den arbejder, men det er ikke noget jeg lægger mærke til, og det er bestemt ikke nært det niveau en stationær PC er på.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#35 Patriarch 14 år siden

Kan det sammenlignes med en bærbar?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#36 Patriarch 14 år siden

Nappede en i går. Meget lavere støjnniveau end XBOX. Er nu ved at overfører mine filer via TVersity. To småting irritere mig dog.

1) Man kan ikke lave noget på maskinen når den kopirer filer
2) Man kan ikke lave noget andet mens den afspiller musik.

Det er i hvert fald mit indtryk.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#37 DarkLight 14 år siden

Patriarch (36) skrev:
2) Man kan ikke lave noget andet mens den afspiller musik.


Jo, kan man ikke? Kunne jeg ellers have svoret på...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38 Patriarch 14 år siden

Det er muligt. Har kun afspillet enkelte nummer for at tjekke at det virker. Men jeg synes at når jeg gik ud af afspilingsbilledet så slukkede musikken. Men måske hvis jeg bruger en anden knap end 'O'.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#39 McPeter 14 år siden

#38 - tryk på PS-knappen - den mellem start og select. Så kommer du ud i menuen uden at musikken stopper. Så kan du se fotos osv imens. Mener dog ikke man kan gå i PS Store eller browse på nettet mens den spiller musik, men ikke sikker.

Men man kan i hvert fald komme ud i menuen og lede efter næste sang eller se foto slideshow imens.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#40 Patriarch 14 år siden

Cool tak. Kunne være fedt hvis man kan bruge samme trick når man kopierer. Det prøver jeg når knægten holder en pause med Banjo Tooie :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: