Jeg vil lige advare mod Collegehumor.com's App til Ipad/phone, den gør det alt for nemt og få kategoriseret og få adgang til deres videoer, så tiden flyver af sted!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nogle af jer Mac folk der kan svare mig på, hvorfor jeg ikke har fået et ikon til Mac's App Store på min menu-linie i bunden af skærmen, efter jeg har lavet en systemopdatering?
Har søgt hele min Macbook Pro igennem, men kan ikke finde noget der minder om App store?
Min lillebror har en magen til, men da han lavede en systemopdatering, kom ikonet automatisk?
#93 - Har haft genstartet flere gange.. Og har prøvet at trykke på systemopdateringen igen. Men får bare svaret at alt er up-to-date.. Forstår det sgu ikke!
Det lyder som om, der er gået et eller andet galt under installeringen. Måske kan det hjælpe at finde opdateringen på Apples supportside og prøve at installere den manuelt i stedet for gennem auto-opdateringen. Prøv også at se på Apples supportforum for OSX, om der er andre med samme problem. Jeg har før fundet hjælp derinde.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Det lyder som om, der er gået et eller andet galt under installeringen. Måske kan det hjælpe at finde opdateringen på Apples supportside og prøve at installere den manuelt i stedet for gennem auto-opdateringen. Prøv også at se på Apples supportforum for OSX, om der er andre med samme problem. Jeg har før fundet hjælp derinde.
#91 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#92 frankdrebin 13 år siden
Har søgt hele min Macbook Pro igennem, men kan ikke finde noget der minder om App store?
Min lillebror har en magen til, men da han lavede en systemopdatering, kom ikonet automatisk?
HELP!
#93 Thomsen 13 år siden
#94 frankdrebin 13 år siden
#95 Thomsen 13 år siden
#96 frankdrebin 13 år siden
#97 DarkLight 13 år siden
Hvilke OS X version kører du? 10.6.6?
#98 Thomsen 13 år siden
#99 frankdrebin 13 år siden
Nej, jeg kører 10.5.8..
Jeg prøver mig frem!
Tak for hjælpen :)
#100 frankdrebin 13 år siden
Jeg kan se at man skal køre Snow Leopard for at kunne hente App Store til Mac, så det er der problemet må ligge :)