This app is a dream machine that transforms the world around you into a dreamworld. It uses augmented sound to induce dreams through the headset of your iPhone and iPod Touch. It will change your perception of reality. Inception The App transports Inception The Movie straight into your life. New dreams can be unlocked in many ways, for example by walking, being in a quiet room, while traveling or when the sun shines. You will get realtime musical experiences, featuring new and exclusive music from the Inception soundtrack composed by Hans Zimmer.
Hvordan hulen kan man samle en pc på 4. min og 9 sekunds! det satme hurtigt, jeg har ikke sagt om det er Norm der gør det eller ej, you'll just have to see 8-)
#101 Thomsen 13 år siden
#102 Highland Park 13 år siden
http://inceptiontheapp.com/
Kan hentes gratis her:
http://itunes.apple.com/us/app/inception-the-app/i...
#103 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#104 Highland Park 13 år siden
#105 elwood 13 år siden
#106 elwood 13 år siden
Så blev den afsløret i nat i Tokyo PSP2'en, og de ligger hårdt ud med Uncharted!
Freaking yeah!!!
Ingen footage endnu, men her er line up'et
PSP2
Dual Analog hell yeah!
De er stadig igang derover nu her med konfrerenchen
Der kan man også se lidt footage, men ikke direct feed desværre.
#107 DarkLight 13 år siden
#108 elwood 13 år siden
Men nej det du søger er PSP phonen, og den har jeg ingen interesse i 8-)
#109 elwood 13 år siden
#110 elwood 13 år siden
Hvordan hulen kan man samle en pc på 4. min og 9 sekunds! det satme hurtigt, jeg har ikke sagt om det er Norm der gør det eller ej, you'll just have to see 8-)
Og så har Will endnu en af sine Kaffe videoer denne gang ser han på Yama Siphon Pot
Jeg drikker ikke selv kaffe, men jeg er vild med hans kaffe video'er aligevel 8-)