jeg tror det med dansen er hovedfokus på consumer modellen hvertfald, det er de andre ting som kamera i øjnene jeg mere tror de måske fjerner, men nu må vi se, det skal nok blive godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Well man ser hvordan dens mekaniske dele er sat sammen, og lidt om hvad den kan, den kan åbenbart også fjernstyres remote så teraputer kan instruere den i forskellige ting, og se børnes reaktion via. kamerarene i dens øjne.
Damm jeg håber ikke det blot blir en dansene blomst med et keepon skin på!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er ligesom dengang, Kjeld Nørgaard & Hanne Willumsen for åben skærm på Danmarks Radio afslørede, at de havde mere end en finger med i spillet, hvad angår Kaj og Andrea. :(
Fra web: 1. SD memory cards can only reach 4GB maximum while SDHC can reach 32GB 2. SD cards use byte addressing while SDHCS utilized sector addressing 3. SDHC cards can be potentially faster than SD cards 4. SDHC readers are backwards compatible with SD cards
og
Changes to the interface of the established format have made some older host devices, that were designed for standard SD cards, unable to handle the newer SDHC and SDXC families.
#121 elwood 13 år siden
jeg er vild med den måde den kan følge ens bevægelser, som da musikken blir slukket.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#122 Highland Park 13 år siden
#123 elwood 13 år siden
#124 elwood 13 år siden
Well man ser hvordan dens mekaniske dele er sat sammen, og lidt om hvad den kan, den kan åbenbart også fjernstyres remote så teraputer kan instruere den i forskellige ting, og se børnes reaktion via. kamerarene i dens øjne.
Damm jeg håber ikke det blot blir en dansene blomst med et keepon skin på!
#125 Highland Park 13 år siden
Det er ligesom dengang, Kjeld Nørgaard & Hanne Willumsen for åben skærm på Danmarks Radio afslørede, at de havde mere end en finger med i spillet, hvad angår Kaj og Andrea. :(
#126 Thomsen 13 år siden
#127 elwood 13 år siden
#128 Collateral 13 år siden
#129 Tommy Kristensen 13 år siden
1. SD memory cards can only reach 4GB maximum while SDHC can reach 32GB
2. SD cards use byte addressing while SDHCS utilized sector addressing
3. SDHC cards can be potentially faster than SD cards
4. SDHC readers are backwards compatible with SD cards
og
Changes to the interface of the established format have made some older host devices, that were designed for standard SD cards, unable to handle the newer SDHC and SDXC families.
#130 elwood 13 år siden