Bahh du er jo også gået over til HTC Desire HD, så du vel ligeglad 8-)
Men nej det du søger er PSP phonen, og den har jeg ingen interesse i 8-)
Nej, ikke min pointe. Hvis man har en mobil med som i forvejen er ret kraftig, og hvor man kan købe spil for 6-50 kr, hvorfor skal jeg så købe en PSP2 til 3000 kroner og købe spil til 500 kr?
Nej vel?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg gætter det marked som ville være interesseret i en PSP2, allerede har en eller anden form for smartphone. Kunne godt frygte at Sony total har misforstået markedet og hvor det er på vej hen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg har et problem. Det er således at jeg har et par dejlige hovedtelefoner. Stikket er dog knækket for enden og det lille stykke sidder også fast inde i PC'ens stik.
Problemet er ikke så meget hovedtelefonerne. Det er bare en omformer jeg skal købe. Problemet er stikket, hvor jeg ikke kan få det knækkede stykke ud. Det er en bærbar, så jeg gætter på at der skal en mekaniker til ?
Eller har i oplevet det før og ved lige hvorledes man reparerer det :) ?
Når jeg nu er ved det (da det alligevel også skal gøres). Er der nogen der ved hvor eller om man kan få fat i originale Sennheiser adaptere som går fra Jackstick (hun) til minijack (han). Det er udelukkende af kosmetiske årsager, da jeg nemt kan finde nogle til 15-40 kroner.
Technology is cool! Therapy grade Robot Keepon kommer fra Japan, og er speciel udviklet til og hjælpe med Study af Social integreing med børn, og særligt dem med autisme.
Udviklerne bag dette tekniske vidunder er nu ved og finde ud af og lave en udgave til den almen befolkning de kan købe.
#111 DarkLight 13 år siden
Nej, ikke min pointe. Hvis man har en mobil med som i forvejen er ret kraftig, og hvor man kan købe spil for 6-50 kr, hvorfor skal jeg så købe en PSP2 til 3000 kroner og købe spil til 500 kr?
Nej vel?
#112 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#113 DarkLight 13 år siden
#114 Slettet Bruger [825515539] 13 år siden
Problemet er ikke så meget hovedtelefonerne. Det er bare en omformer jeg skal købe. Problemet er stikket, hvor jeg ikke kan få det knækkede stykke ud. Det er en bærbar, så jeg gætter på at der skal en mekaniker til ?
Eller har i oplevet det før og ved lige hvorledes man reparerer det :) ?
#115 Collateral 13 år siden
#116 Slettet Bruger [825515539] 13 år siden
Når jeg nu er ved det (da det alligevel også skal gøres). Er der nogen der ved hvor eller om man kan få fat i originale Sennheiser adaptere som går fra Jackstick (hun) til minijack (han). Det er udelukkende af kosmetiske årsager, da jeg nemt kan finde nogle til 15-40 kroner.
#117 elwood 13 år siden
Therapy grade Robot Keepon kommer fra Japan, og er speciel udviklet til og hjælpe med Study af Social integreing med børn, og særligt dem med autisme.
Udviklerne bag dette tekniske vidunder er nu ved og finde ud af og lave en udgave til den almen befolkning de kan købe.
Lidt om Keepon
http://vimeo.com/18431799
[url= can dance 8-)[/url]
Damm det er noget af det cutes jeg har set i lang tid 8-)
Firmaets hjemmeside
Imponerende elektronik!
Det noget lidt andet end de dansene blomster og cola dåser man solgte før i tiden.
#118 HonoDelLoce 13 år siden
#119 elwood 13 år siden
#120 Highland Park 13 år siden
Keepon Goes Seoul-Searching