Gravatar

#111 DarkLight 13 år siden

elwood (108) skrev:
Bahh du er jo også gået over til HTC Desire HD, så du vel ligeglad 8-)

Men nej det du søger er PSP phonen, og den har jeg ingen interesse i 8-)

Nej, ikke min pointe. Hvis man har en mobil med som i forvejen er ret kraftig, og hvor man kan købe spil for 6-50 kr, hvorfor skal jeg så købe en PSP2 til 3000 kroner og købe spil til 500 kr?

Nej vel?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#112 elwood 13 år siden

Men hvis man ikke har en Mobil i forvejen som er kraftig, så har man da en fin grund 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#113 DarkLight 13 år siden

Jeg gætter det marked som ville være interesseret i en PSP2, allerede har en eller anden form for smartphone. Kunne godt frygte at Sony total har misforstået markedet og hvor det er på vej hen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#114 Slettet Bruger [825515539] 13 år siden

Jeg har et problem. Det er således at jeg har et par dejlige hovedtelefoner. Stikket er dog knækket for enden og det lille stykke sidder også fast inde i PC'ens stik.

Problemet er ikke så meget hovedtelefonerne. Det er bare en omformer jeg skal købe. Problemet er stikket, hvor jeg ikke kan få det knækkede stykke ud. Det er en bærbar, så jeg gætter på at der skal en mekaniker til ?

Eller har i oplevet det før og ved lige hvorledes man reparerer det :) ?
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#115 Collateral 13 år siden

#114: Medmindre du kender en der har lidt viden om det og kan skifte portene ud, er det nok en mekaniker ja .)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#116 Slettet Bruger [825515539] 13 år siden

Ja det tror jeg desværre også, gider bare ikke.

Når jeg nu er ved det (da det alligevel også skal gøres). Er der nogen der ved hvor eller om man kan få fat i originale Sennheiser adaptere som går fra Jackstick (hun) til minijack (han). Det er udelukkende af kosmetiske årsager, da jeg nemt kan finde nogle til 15-40 kroner.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#117 elwood 13 år siden

Technology is cool!
Therapy grade Robot Keepon kommer fra Japan, og er speciel udviklet til og hjælpe med Study af Social integreing med børn, og særligt dem med autisme.

Udviklerne bag dette tekniske vidunder er nu ved og finde ud af og lave en udgave til den almen befolkning de kan købe.

Lidt om Keepon
http://vimeo.com/18431799

[url= can dance 8-)[/url]

Damm det er noget af det cutes jeg har set i lang tid 8-)

Firmaets hjemmeside

Imponerende elektronik!

Det noget lidt andet end de dansene blomster og cola dåser man solgte før i tiden.
Gravatar

#118 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#119 elwood 13 år siden

Gravatar

#120 Highland Park 13 år siden

elwood (117) skrev:
Lidt om Keepon
http://vimeo.com/18431799

[url= can dance 8-)[/url]

Damm det er noget af det cutes jeg har set i lang tid 8-)
Pragtfuldt! Jeg ska' da klart have mig sådan en gul charmetrold. :D

Keepon Goes Seoul-Searching
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: