Gravatar

#41 Highland Park 13 år siden

Er der nogen, der har prøvet betaversionen af Firefox 4.0 og vil løfte sløret for, hvad der er i vente?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#42 elwood 13 år siden

Will fra tested status update 8-)

willsmith 1 hour, 46 minutes ago
Just took apart a Kinect. Totally understand why it's $150 now. Lots of stuff inside.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 DarkLight 13 år siden

Husk The Humble Bundle der går til velgørenhed. For over 8$ får man også bundle #1 med.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#45 Tommy Kristensen 13 år siden

Nogen iPad-brugere her der har leget med VPN, Hulu, ABC-player mm?
Gravatar

#46 gi-jones 13 år siden

Overvejer kraftigt at købe en Kindle. Er der nogen, der har en sådan og som kan fortælle noget om hvordan det virker? Jeg er især interesseret i hvad bøger koster, og om der er nogen begrænsninger her i Danmark på hvad man kan købe.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#47 Spanner 13 år siden

Du køber formentlig 99% af dine Kindle bøger over Amazon, da de jo producerer den, så der kan du se hvad de koster.

E-Ink tekonologien er snedig fordi den giver et meget papiragtigt indtryk og bruger næsten ingen strøm. Det kræver dog en lyskilde, da den ikke er bagbelyst, men det betyder også at øjnene ikke bliver trætte på samme måde som med en LCD skærm

http://www.macintouch.com/reviews/kindle/#tech
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#48 gi-jones 13 år siden

Spanner (47) skrev:
Du køber formentlig 99% af dine Kindle bøger over Amazon, da de jo producerer den, så der kan du se hvad de koster.

Jo, men hvis jeg går derind nu og tjekker står der at man kun kan købe bøgerne (og se priserne) hvis man er i England...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#49 Spanner 13 år siden

Hm det ser godt nok lidt besynderligt ud. Det er garanteret noget rettighedspjat med royalties osv.

Jeg har ikke selv en Kindle, så jeg har ikke været udsat for det selv.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#50 DarkLight 13 år siden

gi-jones (48) skrev:
Jo, men hvis jeg går derind nu og tjekker står der at man kun kan købe bøgerne (og se priserne) hvis man er i England...

Se evt her: http://www.geekculture.dk/glog.php?id=3814
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: