Forresten er der nogle der ved hvorledes man sletter dubletter i iTunes, uden at skulle slette dem alle manuelt. Altså jeg har sange som optræder to gange, men hvor den af stierne ikke eksisterer længere.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Pff. Privatpersoner har kunne lavet hele Minority Report-interfacet med et webcam og projektor i årevis, sandsynligvis før filmen overhovedet udkom. Computer Vision-bibliotekerne er endda gratis, så det er bare at gå igang. Køb en C++ bog, download OpenCV og gå amok.
Jeg er imponeret indtil videre. Der er en masse fede webapps, der gør browsing med Chrome endnu mere glat end før
Jeg er ikke imponeret. 90% er genvejen til hjemmesider. Men har sikkert potentiale.
Helt sikkert. I takt med at HTML5 bliver standarden, vil man få virkelig god funktionalitet i diverse webapps. Det får pludselig Chrome OS til at se spændende og brugbart ud.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#31 filmz-Myrepip 13 år siden
hvid/sort
hvid
sort
Ser ud til, at masking er ved at være unødvendigt :)
#32 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 Spanner 13 år siden
Jeg er imponeret indtil videre. Der er en masse fede webapps, der gør browsing med Chrome endnu mere glat end før
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#34 filmz-jonasgr 13 år siden
'Cause I'm evil"
#35 elwood 13 år siden
Alle 10 fingrer tages dog ikke i brug, så der er lidt arbejde endnu, men det bevæger sig hen i mod det rigtige 8-)
#36 HonoDelLoce 13 år siden
Til gengæld er det jo så sådan set mere avanceret end i Minority Report, da det her jo gøres uden handsker ! ;)
#37 elwood 13 år siden
8-)
#38 natterjack 13 år siden
#39 DarkLight 13 år siden
Jeg er ikke imponeret. 90% er genvejen til hjemmesider. Men har sikkert potentiale.
#40 Spanner 13 år siden
Helt sikkert. I takt med at HTML5 bliver standarden, vil man få virkelig god funktionalitet i diverse webapps. Det får pludselig Chrome OS til at se spændende og brugbart ud.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem