Gravatar

#31 filmz-Myrepip 13 år siden

Projektor nyt. En bruger har taget et billede i sin kælder af JVC X7'eren i aktion, som på et lærred viser hvidt og sort og kontrast.

hvid/sort
hvid
sort

Ser ud til, at masking er ved at være unødvendigt :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#32 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 Spanner 13 år siden

Google Chrome Webstore er live

Jeg er imponeret indtil videre. Der er en masse fede webapps, der gør browsing med Chrome endnu mere glat end før
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#34 filmz-jonasgr 13 år siden

Forresten er der nogle der ved hvorledes man sletter dubletter i iTunes, uden at skulle slette dem alle manuelt. Altså jeg har sange som optræder to gange, men hvor den af stierne ikke eksisterer længere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#35 elwood 13 år siden

Kinect Minority Report, vi begynder og nærme os

Alle 10 fingrer tages dog ikke i brug, så der er lidt arbejde endnu, men det bevæger sig hen i mod det rigtige 8-)
Gravatar

#36 HonoDelLoce 13 år siden

Til gengæld er det jo så sådan set mere avanceret end i Minority Report, da det her jo gøres uden handsker ! ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#37 elwood 13 år siden

De er usynlige!

8-)
Gravatar

#38 natterjack 13 år siden

Pff. Privatpersoner har kunne lavet hele Minority Report-interfacet med et webcam og projektor i årevis, sandsynligvis før filmen overhovedet udkom. Computer Vision-bibliotekerne er endda gratis, så det er bare at gå igang. Køb en C++ bog, download OpenCV og gå amok.
Gravatar

#39 DarkLight 13 år siden

Spanner (33) skrev:

Jeg er imponeret indtil videre. Der er en masse fede webapps, der gør browsing med Chrome endnu mere glat end før

Jeg er ikke imponeret. 90% er genvejen til hjemmesider. Men har sikkert potentiale.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40 Spanner 13 år siden

DarkLight (39) skrev:
Spanner (33) skrev:

Jeg er ikke imponeret. 90% er genvejen til hjemmesider. Men har sikkert potentiale.

Helt sikkert. I takt med at HTML5 bliver standarden, vil man få virkelig god funktionalitet i diverse webapps. Det får pludselig Chrome OS til at se spændende og brugbart ud.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: